lique68 schreef:ik heb niet alle antwoorden gelezen, maar.. pas een wasmachine en warmtepompdroger van Samsung gekocht, helaas los van elkaar gekocht met een tijdje ertussen, ze hebben cash back acties, nu van Samsung, moet je wel de wasmachine en droger tegelijk en bij dezelfde (deelnemende winkel) bestellen, scheelt je, verschilt per model, zo 300 euro op de set. helaas had ik het zelf niet eerder gezien. Misschien van andere merken ook wel dit soort acties
Dat is idd wel zuur. Maar zo'n cashback is over het algemeen bij de duurdere merken. Die heb ik toch al zelden. Ik gebruik wel cashbacksites, dat wil nog wel eens schelen.
, ze hebben cash back acties, nu van Samsung, moet je wel de wasmachine en droger tegelijk en bij dezelfde (deelnemende winkel) bestellen, scheelt je, verschilt per model, zo 300 euro op de set. helaas had ik het zelf niet eerder gezien. Misschien van andere merken ook wel dit soort acties

), ik ben er zeer tevreden mee! Voor deze WD had ik de voorloper van jouwe, ook altijd erg tevreden mee geweest (is bij mijn ex achter gebleven, anders had ik hem niet weg gedaan). Er zitten diverse programma's op die goed aansluiten op mijn wensen en ik vind het add-wash deurtje ook praktisch. Tijdens het uitzoeken van mijn WD heb ik trouwens altijd de handleidingen doorgenomen op t soort programma's, misschien een handige tip voor jou nog (behalve als je daar niet zo kieskeurig in bent). Ik gebruik nu vaak de sport-was (30min!), superspeed (1u), donkere was (1,5u) en handdoeken, katoen en eco. Vooral de langere programma's kort hij meestal aanzienlijk in (ik ben blijkbaar schoon
) maar geen idee of dat de meerprijs waard is.
. Heb ook een eco bubble, heel blij mee.
Bedankt iedereen voor alle adviezen! Inderdaad ook met een cashback actie.