Ik zet dit op bokt neer, Laura, omdat dit mij ook eerst hielp. En iedereen zei dat ik alles van mij af mocht schrijven, wanneer ik maar wilde. Dat doe ik nu, en nu mag het weer niet ?
\ Ik heb dat PB'tje niet verzonen, ik heb bij meerdere berichtjes gezien dat PB'tjes werden gecopieërd, en toen was er niks mis mee
Dus, wist ik veel dat het niet mocht. Het spijt me heel erg Corona voor je zwager, maar hoe moest ik dat weten?
in principe begrijp ik jullie allemaal, behalve Laura die ik wel extreem hard vind. Sorry hoor Laura, maar als je zo over me denkt hou het dan effe voor je de volgende keer!
Want dit kan echt super zeer doen! 

) had ik misschien vanaf het begin niet moeten doen?

Luisteren alleen is helaas niet genoeg, jammer dat sommige mensen daar over denken, en helemaal jammer dat sommige psychologen dat misschien ook denken. Maar ik kan je verzekeren, ik studeer echt niet 8 jaar om te leren luisteren, als dat werkelijk zou helpen zouden de meeste mensen gewoon naar de kapper kunnen gaan. Toevallig geeft ik over een maand een presentatie over psychotherapie en de zin/onzin ervan. Mag best komen, misschien kan ik dan eindelijk de fabel uit de wereld helpen dat psychologen niets doen en alleen maar op hun krent zitten te luisteren.