Wie tips? Papa in het ziekenhuis, wat geven we hem te doen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-21 13:41

LWDaisy schreef:
genja schreef:
Lezen met je armen in het gips is ook echt niet fijn . Boek houdt niet fijn vast en is ook echt vermoeiend om het vast te houden.

Heel veel beterschap voor je vader . Zou de week dat hij er niet is zijn motor stiekem verkopen

Oh die motor is total loss, daar valt niet meer met te rijden.. En die vliegt idd buiten..
Misschien kunnen we van de gelegenheid gebruiken maken om zijn andere 2 total losses (vorige ongevallen) ook uit de garage te gooien..

De boekjes die ik zoek zijn niet zwaar, en kunnen op zijn deken of bedtafeltje liggen:

[ [url=m/Xwu8BQ.png]Afbeelding[/url] ]

Dankjewel voor de beterschapsberichtjes allemaal!

Hier staan nog meer van deze serie. Dan heeft hij voorlopig wat te lezen:
https://www.marktplaats.nl/v/boeken/avo ... ousPage=lr

En hier ook nog 45 stuks! https://www.marktplaats.nl/v/boeken/tij ... ousPage=lr

pillow

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-21 13:44

Ik heb zelf een paar keer in het ZH gelegen en ik moet zeggen dat ik me nog nooit verveeld heb. TV boven bed met weet ik hoeveel zenders. Mensen op kamer waar je mee kunt praten. En echt rust is er zelden wekken, temperaturen, ontbijt, wassen, koffie,thee de arts of fysio. eten, bezoek, weer eten, bezoek, en dat alles ook bij je kamergenoten. Ik kwam nauwelijks toe aan een film kijken of een boek lezen. Als ik weer thuis was moest ik eerst rusten en bijslapen.

luuntje

Re: Wie tips? Papa in het ziekenhuis, wat geven we hem te doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-21 14:00

Bingo is wel een leuk idee.

Yathzee zal niet gaan met 2 armen in het gips.
Kan hij iets qua schrijven? Een puzzelboekje zou ook kunnen dan.

Mijn man rijdt ook motor.
Het is opletten in het verkeer. Sommige automobilisten zien motorrijders over het hoofd.

FelineNanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-21 14:22

Beterschap voor je vader!

Wat voor onderwerpen vindt hij leuk? Ik zou toch eens aanraden om gewoon een podcast (evt met beeld via youtube op een tablet?) aan te zetten en kijken wat hij ervan vindt. Er zijn er genoeg over motors/motorsport te vinden, ook met beeld :)

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-21 14:25

Oude afleveringen van Top Gear? Hilarisch. Ok, ik geef toe, het gaat over auto’s. Niet over motoren.

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-21 21:18

rien10 schreef:
Oude afleveringen van Top Gear? Hilarisch. Ok, ik geef toe, het gaat over auto’s. Niet over motoren.

Oeh Top Gear is idd lachen, en die hebben ze meestal wel bij de Kringwinkel!

mvdende wat jij zegt over motards, zeg ik over fietsers.. En zullen velen, zoals Brainless aanhaalt, over ruiters en paarden zeggen...
Als iedereen een beetje uit z'n doppen kijkt, komen we al een heel eind verder...

Ik heb achterop bij mijn pa, en zelf met mijn B-klasse scootertje, al vaak "gedegouteerde" automobilisten tegen gekomen. Vergeet niet dat ik 365 dagen per jaar met mijn scooter rij - ook als het heel hard waait, regent, en wanneer het berekoud is. Ja tuurlijk, vorige week was het zaaaalig zo in het zonnetje, maar de rest van het jaar rij ik meestal in pestweer. Dus wordt dan niet zo venijnig als ik met mijn scooter eens ergens tussen pas waar jij met je auto niet tussen geraakt...

mag

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-21 21:42

pillow schreef:
Ik heb zelf een paar keer in het ZH gelegen en ik moet zeggen dat ik me nog nooit verveeld heb. TV boven bed met weet ik hoeveel zenders. Mensen op kamer waar je mee kunt praten. En echt rust is er zelden wekken, temperaturen, ontbijt, wassen, koffie,thee de arts of fysio. eten, bezoek, weer eten, bezoek, en dat alles ook bij je kamergenoten. Ik kwam nauwelijks toe aan een film kijken of een boek lezen. Als ik weer thuis was moest ik eerst rusten en bijslapen.

Nu met corona zijn er enkel eenpersoons kamers en er mag maar 1 bezoeker per dag komen (ook alleen in de avond). Kan me voorstellen dat je je dan toch wel gaat vervelen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-21 22:03

mvdende schreef:
Oef, beterschap!

Maar ik ben van mening dat die verschrikkelijke motoren voor ééns en altijd van de openbare weg verbannen moeten worden!

LEVENSGEVAARLIJK en als beginnende automobilist ben ik altijd érg blij als ze uit mijn ruimte verdwenen zijn! De meeste halen de raarste capriolen uit, ipv achteraan de file aansluiten, er links en rechts omheen! Dat zou verboden moeten worden.

Of met 2 naast elkaar op één rijbaan....

Als automobilist is het echt héél irritant, die onberekenbare motorrijders.

Veel sterkte gewenst voor je vader

Huh?

Ts, puzzelboekjes een idee?

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-21 22:16

Is een tablet niks voor hem? Met netflix en toegang tot allerlei vermaak? Heel veel beterschap voor hem.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-21 23:53

Pauline schreef:
Is een tablet niks voor hem? Met netflix en toegang tot allerlei vermaak? Heel veel beterschap voor hem.

Zal best zwaar zijn met handen en armen in het gips?

pillow

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-21 23:53

Pauline schreef:

Met beide armen in het gips?

pillow

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-21 23:56

mag schreef:
pillow schreef:

Nu met corona zijn er enkel eenpersoons kamers en er mag maar 1 bezoeker per dag komen (ook alleen in de avond). Kan me voorstellen dat je je dan toch wel gaat vervelen.

Het zijn nu toch niet allemaal 1 persoons kamers. Mijn buurman is 3 weken geleden opgenomen en die lag op een 4 persoons kamer.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-21 00:11

Online weerwolven? :+ geef hem een account op bokt

Muiz
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-21 01:07

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-21 17:43

Ts wat naar voor je vader. Is candy crush geen optie :+ erg verslavend xD

Mvdende, no offence maar als jij als beginnend bestuurder een probleem hebt met motorrijders ligt dat echt bij jou. Je moet als weggebruiker overal rekening mee houden en vooruit kijken. Leg de schuld niet bij andere maar kijk eerst naar jezelf ;) als je het verkeer niet goed kan inschatten kan je beter thuis blijven. Motorrijders mogen tussen files doorrijden, tussen de linker en de baan er naast. Hier moet je dus als automobilist altijd reken mee houden. Geef ze de ruimte om er tussen door te gaan. Lees de verkeersregels maar even door met betrekking tot files en motorrijders ;) daarbij, waarom heb je last van 2 motorrijders naast elkaar? Ze nemen net zoveel plek in beslag als een auto, lekker boeiend. Is net waar je je maar druk om maakt ;)

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-21 04:31

@Mvdende,nooit problemen met motorrijders hoor, ligt aan jou. Heb zelfs meteen na de TT races met auto tussen tientallen motorrijders gereden, geen enkel probleem.
Of je vandaag de dag als motorrijder nog veilig tussen klungelige automobilisten moet willen rijden, dat is de vraag.

Ik denk dat er in je rijopleiding niet (voldoende) aandacht is besteed aan het feit dat er meer soorten weggebruikers bestaan dan automobilisten. Plus het kijken in de spiegels en opzij, kan er wel eens uitslijten, zodra er geen instructeur meer in de auto zit. Verder zou het goed zijn als er in de rijopleiding op gewezen wordt dat motorrijders makkelijk over het hoofd gezien worden, gewoon omdat een motor smaller is dan een auto.

genja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-21 22:19

mvdende schreef:
Oef, beterschap!

Maar ik ben van mening dat die verschrikkelijke motoren voor ééns en altijd van de openbare weg verbannen moeten worden!

LEVENSGEVAARLIJK en als beginnende automobilist ben ik altijd érg blij als ze uit mijn ruimte verdwenen zijn! De meeste halen de raarste capriolen uit, ipv achteraan de file aansluiten, er links en rechts omheen! Dat zou verboden moeten worden.

Of met 2 naast elkaar op één rijbaan....

Als automobilist is het echt héél irritant, die onberekenbare motorrijders.

Veel sterkte gewenst voor je vader

Kan jij ooit iets positiefs schrijven of is het altijd negatief?
Ja motorrijders kunnen irritant zijn ‘maar dat kunnen automobilisten, scooters , wielrenners , hardlopers , ruiters en kinderen ook zijn . Zullen we die ook allemaal van de weg gaan bannen dan ? Kan jij als beginnende automobilist heerlijk rustig rijden oh wacht beginnende automobilisten zijn ook irritant sorry jij mag de weg ook niet meer op .
Je scheert iedere motorrijder over 1 kam . Net zoals iedere weg gebruiker heb je slechte en goede. Zijn er zat die gewoon normaal rijden

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 00:20

Zoolgangster schreef:
@Mvdende,nooit problemen met motorrijders hoor, ligt aan jou. Heb zelfs meteen na de TT races met auto tussen tientallen motorrijders gereden, geen enkel probleem.
Of je vandaag de dag als motorrijder nog veilig tussen klungelige automobilisten moet willen rijden, dat is de vraag.

Ik denk dat er in je rijopleiding niet (voldoende) aandacht is besteed aan het feit dat er meer soorten weggebruikers bestaan dan automobilisten. Plus het kijken in de spiegels en opzij, kan er wel eens uitslijten, zodra er geen instructeur meer in de auto zit. Verder zou het goed zijn als er in de rijopleiding op gewezen wordt dat motorrijders makkelijk over het hoofd gezien worden, gewoon omdat een motor smaller is dan een auto.

Heb ik ook een keer gehad, ik zat tussen honderden motoren. Was gaaf!!!

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 01:26

rien10 schreef:

Soms komen er motoren in voor :+

En daar zijn genoeg afleveringen van om je een tijd mee te vermaken.
Alleen moet hij dan wel een laptop/tablet ofzo kunnen bedienen denk ik