Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Winged schreef:Haloooww123 schreef:Toen mijn zusje en ik nog in de onderbouw van de middelbare school zaten hebben we een keer olijfolie in haar haar gedaan. Dat zou je haar laten glanzen en gezond zijn voor je haar. Een week later liep ze nog rond met super vet haar, ondanks het vele wassen met shampoo. Experiment mislukt
Maar het glansde dan wel
Ik heb zoveel domme dingen gedaan.. Het bekende 'zeggen dat je bij vriendin x bent en bij jongen x zijn. En gesnapt worden.'
Ja feest
Indy_Mouse_9 schreef:Ik heb ooit bedacht dat ik al zó vaak naar de manege was gefietst, dat ik dat wel met m'n ogen dicht moest kunnen.
Ik kwam nog geen 5 meter, toen klapte ik tegen de stoep en viel ik om. Een bejaarde dame keek me ietwat onthutst aan.
Nog een geluk dat ik tegen de stoep reed, het was namelijk een fietspad op vrij drukke weg. Ik had even makkelijke de andere kant op kunnen fietsen en onder de auto kunnen komen.
Momo94 schreef:Indy_Mouse_9 schreef:Ik heb ooit bedacht dat ik al zó vaak naar de manege was gefietst, dat ik dat wel met m'n ogen dicht moest kunnen.
Ik kwam nog geen 5 meter, toen klapte ik tegen de stoep en viel ik om. Een bejaarde dame keek me ietwat onthutst aan.
Nog een geluk dat ik tegen de stoep reed, het was namelijk een fietspad op vrij drukke weg. Ik had even makkelijke de andere kant op kunnen fietsen en onder de auto kunnen komen.
Ik probeerde langs een drukke weg met mijn handen gekruist te fietsen.. gelukkig fietste ik de bosjes in en niet de weg op..
8nnemiek schreef:Wij gaven als tieners helemaal niks om make-up en haar en hippe kleding![]()
Ik weet wel nog dat we eens met de halve klas elastieken om onze hoofden trokken en varkensneuzen maakte met plakband en de leraar ons streng wilde toespreken, want potverdorie dat hoort een atheneumklas toch niet te doen, maar ondertussen zijn lachen niet kon inhoudenHet gezicht moet achteraf nog grappiger zijn geweest; een halve klas tieners met hun gezicht vol rode strepen..
KM_Ris schreef:Qimm schreef:Ok, handen omhoog wie er 'teugels' aan het stuur van de fiets gemaakt heeft waarbij het niet helemaal goed afliep
Yessss met van die elastieken met haakjes. Weet even niet hoe ze heten. Elke dag weer
Walkure schreef:Wenkbrauwen knippen met een nagelschaar.........
Qimm schreef:Ok, handen omhoog wie er 'teugels' aan het stuur van de fiets gemaakt heeft waarbij het niet helemaal goed afliep