Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
nuscaniels schreef:Herkenbaar. Zo af en toe doe ik een verwoedde poging, maar beste wat helpt is weten dat er visite komt. Helaas daarna gelijk weken alles kwijt omdat het gauw gauw in een kast of laatje is gepropt.
Keek altijd met verwondering naar die programma's waar ze ineens bij je op de stoep staan van een loterij of All you need. Altijd net opgeruimde huizen of hele goede cameraman
dan voel ik geen aandrang om op te ruimen aangezien er geen beginnen aan is, meer het verplaatsen van de rommel. tja. 
L_iek schreef:nuscaniels schreef:Herkenbaar. Zo af en toe doe ik een verwoedde poging, maar beste wat helpt is weten dat er visite komt. Helaas daarna gelijk weken alles kwijt omdat het gauw gauw in een kast of laatje is gepropt.
Keek altijd met verwondering naar die programma's waar ze ineens bij je op de stoep staan van een loterij of All you need. Altijd net opgeruimde huizen of hele goede cameraman
Helemaal mee eens. Zodra wij visite krijgen gaan we als een speer door het huis om alles opgeruimd te krijgen.
Je wil ook niet helemaal voor l#l staan zeg maar.