Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Als de kussens na jaren kapot gaan door slijtage / tig keer wassen, dan komen er gewoon weer nieuwe.
.
Sommige mensen vinden het storend, maar zelf vind ik het heel erg fijn. Als ik gespannen ben vind ik het fijn om druk op mijn hoofd te hebben en leg ik het kussen op mijn ogen en voorhoofd als een soort van masker. Ik vind het zalig! Het is door de pitten ook precies te vormen zoals ik op dat moment wil. Ik wil niks anders meer.Suzanne F. schreef:Ik ben een buik en zij slaper volgens mij. Rug niet, dan krijg ik nachtmerries.

Cinderella schreef:Ik zweer bij het Emma kussen. Er zitten drie lagen in die verwijderbaar zijn, zodat je het kussen naar wens kan maken. Zelf heb ik de middelste laag eruit gehaald.
Regelmatig had ik nekklachten na het slapen. Die zijn weg.
Overigens slaap ik afwisselend op mijn zij, rug en buik. Slapen is echt mijn hobby.
Cinderella schreef:Ik zweer bij het Emma kussen. Er zitten drie lagen in die verwijderbaar zijn, zodat je het kussen naar wens kan maken. Zelf heb ik de middelste laag eruit gehaald.
Overigens slaap ik afwisselend op mijn zij, rug en buik. Slapen is echt mijn hobby.
friendly schreef:Cinderella schreef:Ik zweer bij het Emma kussen. Er zitten drie lagen in die verwijderbaar zijn, zodat je het kussen naar wens kan maken. Zelf heb ik de middelste laag eruit gehaald.
Heb jij die stevige of die cloud dan?
Maureen95 schreef:Cinderella schreef:Ik zweer bij het Emma kussen. Er zitten drie lagen in die verwijderbaar zijn, zodat je het kussen naar wens kan maken. Zelf heb ik de middelste laag eruit gehaald.
Wat grappig. Ik slaap juist op de middelste laag. Die is het zachtst voor mijn gevoel. Ik sliep ook op zachte kussens dus dit komt het dichtstbij.