Pieter Pot

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-22 22:19

xLovesPower schreef:
Ik zag dat er al een tijdje niet meer is gereageerd in dit topic, maar ik ben benieuwd of iedereen nog steeds zo enthousiast is over het concept?
Ik sta op de wachtlijst.

Ik kan je eventueel als vriend uitnodigen dan kan je vrijwel meteen bestellen. Moet je je emailadres even mailen.

Ik bestel er maandelijks. Inmiddels heb ik wel door hoeveel ik van alles moet bestellen enzo.

Ethelate

Re: Pieter Pot

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-22 22:47

Heel goed initiatief. Hele tijd terug op wachtlijst gezet en kon 2 maanden terug eindelijk bestellen. Helaas staat bij vrijwel alles een disclaimer dat er gluten in kan zitten, gezien het verpakkingsproces gok ik. Moet Glutenvrij eten dus was snel klaar.
Qua prijzen vond ik het wel tegenvallen, maar lijkt dat deze beter zijn geworden.

xLovesPower

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-22 08:13

fransje23 schreef:
xLovesPower schreef:
Ik zag dat er al een tijdje niet meer is gereageerd in dit topic, maar ik ben benieuwd of iedereen nog steeds zo enthousiast is over het concept?
Ik sta op de wachtlijst.

Ik kan je eventueel als vriend uitnodigen dan kan je vrijwel meteen bestellen. Moet je je emailadres even mailen.

Ik bestel er maandelijks. Inmiddels heb ik wel door hoeveel ik van alles moet bestellen enzo.

Bedankt voor het aanbod, maar ik ga de tijd dat ik op de wachtlijst sta gebruiken om uit mijn voorraadkast te eten.
Ik heb anders niet eens plek voor alle potten ben ik bang :')