Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Selina schreef:Ik kan het hele huis zuigen met de Dyson, m’n schoonmaakster had hem pas wel leeg terwijl ze bezig was. Misschien dat zij hem op turbo zet ofzo. De oude stofzuiger hebben we verkocht dus als hij tussendoor leeg is, dan zuigt ze dat maar de volgende keer. Nou stofzuig ik zelf wel minder uitgebreid, misschien is dat het ook. Als ze het echt vervelend vindt werken, vind ik het ook zowat om een stofzuiger erbij te kopen puur voor de schoonmaakster
Als zij weg is, wil ik genieten van een schoon huis en niet nog een deel moeten stofzuigen nadat hij is opgeladen.
De batterij gaat idd niet lang genoeg mee. Het huis waar ik poetste had 3 verdiepingen. Na elke verdieping moest ik de stofzuiger echt wel insteken anders kwam ik gewoon niet toe met de batterij. Ik denk dat poetsvrouwen veel grondiger stofzuigen gewoon. Als je de plinten meepakt met de stofzuiger of achter/onder het bed/kasten eens stofzuigd is em veel sneller leeg hoor. Ook de zuigkracht vond ik waardeloos. Nee voor mij ook gewoon eentje met snoer hoor. Dus ik snap je schoonmaakster volledig