Ik ken de routes goed dus voor verdwalen hoef ik niet bang te zijn
, op beide plekken kom ik sowieso al wekelijks. Ik zou de route de eerste keer ook de dag van te voren nog een keer lopen voor als ik nog iets geks tegen kom. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
, op beide plekken kom ik sowieso al wekelijks. Ik zou de route de eerste keer ook de dag van te voren nog een keer lopen voor als ik nog iets geks tegen kom. Paardenfan25 schreef:moonsparkle schreef:Dat klinkt wel als een goed idee. Hebben jullie misschien nog tips om de rust dan te bewaren vlak voor en tijdens? Als ik het voor familie deed merkte ik wel dat ik soms wat vergeet maar omdat je soms vaker dezelfde planten tegenkomt kwam ik er dan soms weer op terug.
Klinkt echt leuk. Misschien een optie om wat bokkers uit je omgeving te vragen om mee te doen. Kan je wennen aan idee van “ vreemden” en na afloop feedback vragen. Zou ik ook best nog voor willen betalen. Ik weet er niets van dus steek altijd wel iets ervan op
luuntje schreef:Elke eerste keer is lastig.
Maar probeer vertrouwen te hebben in jezelf.
Ik heb presentaties met mijn hulphond gegeven.
Eerst voor ongeveer 20 mensen.
Een keer een paar honderd kinderen. Dat ging wel in diverse groepen qua leeftijd.
En uiteindelijk voor 800 mensen.
Eng, absoluut. Zeker de eerste keer.
En eerste keer met een microfoon was ook raar.
Je ben goed zoals je ben.
Zoals anderen al zeggen, geef het aan als je iets niet weet.
Kan je altijd thuis opzoeken.