Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ceffyl schreef:Gewoon een factuur in de doos erbij proppen dan: "bezorgkosten Ceffyl: €5,- Graag voldoen binnen 5 werkdagen."tita schreef:Ja boeien..... buurvrouw ik neem aan niet km lopen en anders pleur je het in de container .... briefje door de bus.
Jij neemt pakje aan das netjes, jij wil er ook vanaf..... jij irriteer je aan pakje
Kun je 2 dingen doen, snel afleveren of niet meer aannemen
Ik breng het vaak zelf na 1 dag
Nou ja, ze wonen 15 deuren verderop. Is inderdaad niet eind van de wereld, maar wel steeds op en neer lopen. Ik irriteer me er niet zo zeer aan dat het hier staat, maar ben bang dat ze straks weer pissig zijn dat het zo lang geduurd heeft.
Kimmiee_D schreef:Cookies schreef:Nou van die buurvrouw nam ik nooit meer een pakket aan. Je bent de bezorgservice niet. Normaal haal je het zelf even op bij de buren.
Dit dus![]()
Ceffyl schreef:tita schreef:Ja boeien..... buurvrouw ik neem aan niet km lopen en anders pleur je het in de container .... briefje door de bus.
Jij neemt pakje aan das netjes, jij wil er ook vanaf..... jij irriteer je aan pakje
Kun je 2 dingen doen, snel afleveren of niet meer aannemen
Ik breng het vaak zelf na 1 dag
Nou ja, ze wonen 15 deuren verderop. Is inderdaad niet eind van de wereld, maar wel steeds op en neer lopen. Ik irriteer me er niet zo zeer aan dat het hier staat, maar ben bang dat ze straks weer pissig zijn dat het zo lang geduurd heeft.
Ceffyl schreef:Mocht ik het idee krijgen dat iemand het vergeten is, vind ik langsbrengen ook geen probleem, maar als ze dan zo reageren, was dat toch echt de laatste keer dat ik iets voor ze aannam.Ach ja, het gaat ook eigenlijk om niks ergs. Maar ik was gewoon benieuwd wat “normaal” is hierin. Je gaat gewoon twijfelen of je inderdaad niet zelf verkeer zit.
Ik ga het zo nog een keer proberen te brengen. Ben benieuwd hoe ze reageren