Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dispar_Vulgo schreef:Begin van het jaar is het kindje van een vriendin stil geboren.
Wist ook niet wat ik wel/niet kon doen.
Heb toen ook diezelfde week bloemen met mooi kaartje gestuurd.
Paar weken later nog een mooie kaart met kort bericht. En daarna pas weer afgesproken, maar niet te lang gebleven.
En nu nog vraag ik regelmatig hoe het gaat. Heb wel eens gelezen dat veel mensen de eerste maand heel belangstellend zijn en daarna mensen verwachten dat ze ‘gewoon’ weer doorgaan met hun leven. Dus ik probeer dat niet te doen
Amandavd schreef:100% dit. Zo voelde het ook in de tijd vlak na dat mijn moeder was overleden. Ik was heel erg dankbaar voor alle kaartjes en bloemetjes die wij ontvingen, dat mensen aan je denken. Maar het is precies wat Dispar zegt, na een maand leek het wel of ons mam nooit was overleden en je maar gewoon door moest.
.

Daan13 schreef:Het maakt niet uit wat je geeft maar dat je iets geeft en je geeft hiermee aan dat je aan ze denkt en dat geeft steun en dat is ontzettend belangrijk.
Dispar_Vulgo schreef:En nu nog vraag ik regelmatig hoe het gaat. Heb wel eens gelezen dat veel mensen de eerste maand heel belangstellend zijn en daarna mensen verwachten dat ze ‘gewoon’ weer doorgaan met hun leven. Dus ik probeer dat niet te doen