Vast contract opgeven voor onzekerheid?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-21 11:50

Ineke2 schreef:
Uit ervaring; kies voor jezelf en wat jij leuk vind. Laat dat werk waar je ongelukkig van wordt alsjeblieft gaan. Het is zoveel verspilde en negatieve energie.
Een vast contract zegt tegenwoordig niets meer. Ik heb ook met mijn vaste contract ontslag gehad wegens economische redenen en daar stond ik dan met niets ( ja ok ik kreeg wat geld mee, maar dat gaat snel op zonder baan)

Dus wijze raad go for it!

Hier sluit ik me bij aan!

Ongelukkig zijn met je baan vreet aan je.
En dat vaste contract is zo vast ook niet.

Yaffie

Re: Vast contract opgeven voor onzekerheid?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-21 17:08

Bedankt voor jullie meningen en adviezen allemaal. Ik voel me oprecht ongelukkig op mijn oude werkplek en het is niet zo dat ik direct is anders heb, maar wil wel voordat ik voor zo'n keus kom te staan, alle opties hebben bekeken en overwogen. Heel fijn om dan van mensen die me niet kennen toch een advies te horen, dan is het wat meer algemeen. Het mag wel duidelijk zijn, iedereen zegt bijna hetzelfde, dat ik beter kan stoppen. Ik heb naar HRM nog even een mail gestuurd over die intentieverklaring, zou wel iets moeten zijn waar ik voor in aanmerking kan komen. Maar 1 ding lijkt zeker: ik ga op zoek naar een nieuwe baan