Welk dier kan dit gedaan hebben?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Polly
Moderator Algemeen

Re: Welk dier kan dit gedaan hebben?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-21 17:26

Ik denk dat het iemand was die duiven lust :+

beert

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-21 17:31

Een steenmarter zal geen honden aanvallen en doden, want die weten dondersgoed dat dat een roofdier is en de kans op verwonding is dan te groot. Dat overleven ze zelf mogelijk niet.

Zeker in dit seizoen zijn er genoeg prooidieren, zoals konijnen, muizen, ratten, kikkers etc.

Uitgezonderd kan zijn als de hond een nest van een steenmarter aanvalt en je een boze moeder hebt. Maar dan nog zal ze het nest verdedigen en niet de hond willen doden.

Joy_Mennings

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-21 09:53

Supertje schreef:
Of ze een kleine pup pakken zou ik ook niet durven zeggen, ik dénk het niet. Maar wat leuk, een cotonnetje!!! Ik heb er zelf twee gehad, helaas inmiddels beide overleden op hele hoge leeftijd, zou er erg graag weer eentje willen. Hele leuke hondjes!

Het is zeker een leuk hondje :D

In onze tuin hebben we niks meer gezien behalve een ekster. We hebben nog een paar keer wat vlees neergelegd maar telkens wordt dit in de ochtend gepakt door een ekster.

Gisteravond zagen ik en mijn vader in de straat achter ons huis opnieuw een duif, compleet leeggegeten en ook de hoofd ontbrak weer. Ik denk dat hij weer overdag gedood is, aangezien hij er te netjes uitzag om al een hele dag daar dood te liggen. De ekster zat er weer van te eten.

Spoiler:
Afbeelding