Werkschoenen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

nikkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-21 19:16

Ik draag al jaren Atlas werkschoenen. Werkte in de bestrating.
Laatst bijgewerkt door nikkel op 24-04-21 19:19, in het totaal 1 keer bewerkt

nikkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-21 19:18

dubbel

siskeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-21 19:20

Dorus schreef:
Je zou kunnen overwegen om twee paar aan te schaffen en deze afwisselend te dragen zodat ze goed kunnen drogen voordat ze weer aangetrokken worden. Een nacht is vaak niet voldoende om de schoen goed te laten drogen voor je hem weer aantrekt en teveel vocht in de schoen verkort de levensduur. Ook als je geen zweetvoeten hebt kan dit helpen.

Dit... ik ben zelf geen werkschoenen met stalen neuzen oid nodig, maar loop op "gewone" wandelschoenen. Maar meerdere paren om af te wisselen werkt het beste.

Grisport is (uit mijn hoofd) best een betaalbare schoen, maar een schoen die dubbel zoveel kost, en een keer zo lang mee gaat heeft uiteindelijk nog weinig voordelen :+ (behalve mogelijk draagcomfort)

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-21 19:23

Ik had voor mijn werk veiligheidschoenen van puma, die vond ik erg fijn lopen. Maar met schoenen is het natuurlijk wel altijd zo dat de pasvorm wel heel erg afhankelijk is van de vorm van je voeten en de manier waarop je loopt. Dus goed passen is denk ik wel belangrijk.

Maar eerlijk gezegd denk ik dat je met zulk intensief gebruik haast niet anders kan verwachten dan dat je schoenen binnen het jaar versleten zijn. Ik liep ongeveer de helft van die uren op mijn puma's en die zagen er nog best netjes uit maar na 1,5 jaar liepen ze toch echt niet meer zo lekker.

superpony

Re: Werkschoenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-21 01:44

Het voordeel is vaak wel dat al je andere schoenen heel netjes blijven. Wij lopen er dan beiden hele dagen op, maar al onze nette schoenen en sneakers zijn echt als nieuw meestal. Ik heb zelfs schoenen en laarsjes die bijna antiek zijn, maar zgan.