Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Eatshay schreef:Ik denk dat dit wel een beetje inherent is aan zo dicht bij een school wonen...
marleen_88 schreef:En gymmen zou mij ook niets verbazen. Ik ben ook juf, kinderen maken eenmaal herrie buiten, daar is niets aan te doen.
Shadow0 schreef:marleen_88 schreef:En gymmen zou mij ook niets verbazen. Ik ben ook juf, kinderen maken eenmaal herrie buiten, daar is niets aan te doen.
Hmmmm, dat hangt er een beetje vanaf hoor. Je hebt spelgeluiden, en echt onnodig gillen en schreeuwen. Op dat tweede kun je kinderen natuurlijk best wel eens aanspreken, niet alles hoeft te kunnen.
Eatshay schreef:Ik denk dat dit wel een beetje inherent is aan zo dicht bij een school wonen...
Veulen84 schreef:Eatshay schreef:Ik denk dat dit wel een beetje inherent is aan zo dicht bij een school wonen...
Ts woont op 200 a 300 meter van een school. Dat is bepaald niet er dicht bij wonen. Ik woon zelf ook op zo'n afstand van een school. Ik woon aan de rand van het dorp, school zit in de kern. Daar hoor je echt niks van te horen, als ik ze wel hoor zou ik daar zeker wel wat van gaan zeggen.
Quanneh schreef:Bedankt voor alle reacties al!
Sowieso zal ik eerst eens met buren gaan sparren dan. Wellicht hebben zij ook al goeie oplossingen, als zij er inderdaad ook last van hebben.
Een ander plekje in het huis wordt lastig, aangezien we allemaal thuiswerken. Het glas vervangen gaat me iets te ver eerlijk gezegd, verder is het gewoon prima glas.
Mocht het met de buren ook uitlopen op dat zij er last van hebben, kan ik dan misschien een keer voorzichtig bellen met de school en even overleggen over deze 'pauze'.
Mazida schreef:In het kader van omdenken, want ik vind je vooral in onmogelijkheden denken: Waar je aan kunt denken:
-Schuiven met werktijden, bijvoorbeeld in avonduren/weekenden werken? Dan is het ongetwijfeld stil op het grasveld
-Vraag toestemming om op kantoor te werken (als je de enige bent, zal dat ook niet uitmaken)
-Vraag bij familie/vrienden om te mogen werken,
Natuurlijk kun je met de school in overleg gaan, maar je kunt ook met je werkgever in overleg gaan? Die zal toch ook willen dat je prettig kunt werken? En makkelijker op te lossen dan de school te vragen dat grasveld niet te gebruiken dat nu echt nodig is om groepen leerlingen uit elkaar te houden, omdat ze in hun eigen bubbel moeten zitten...
Mazida schreef:In het kader van omdenken, want ik vind je vooral in onmogelijkheden denken: Waar je aan kunt denken:
-Schuiven met werktijden, bijvoorbeeld in avonduren/weekenden werken? Dan is het ongetwijfeld stil op het grasveld
-Vraag toestemming om op kantoor te werken (als je de enige bent, zal dat ook niet uitmaken)
-Vraag bij familie/vrienden om te mogen werken,
Natuurlijk kun je met de school in overleg gaan, maar je kunt ook met je werkgever in overleg gaan? Die zal toch ook willen dat je prettig kunt werken? En makkelijker op te lossen dan de school te vragen dat grasveld niet te gebruiken dat nu echt nodig is om groepen leerlingen uit elkaar te houden, omdat ze in hun eigen bubbel moeten zitten...