Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Sintara schreef:Ik vind mensen juist zó ongeduldig. Meestal heb je dat ding al jaren op zolder staan, waarom moet je dan binnen twee dagen antwoord
ChristaMoor schreef:Eva_de_Beer schreef:Je kan het ook omdraaien. Als je dat ding echt graag wil, waarom moet het dan twee dagen duren voor je antwoord?
Hallo! Er zijn ook nog mensen die werken en niet de hele dag Marktplaats controleren. Dus een dag wachten op een reactie kan toch wel! Wil je dit niet, dan gewoon duidelijk in de advertentie erbij zetten: Artikel wordt niet gereserveerd, wie het eerst komt, het eerst maalt.
Mij hoor je ook echt niet als ik 's ochtends een berichtje stuur en ik de volgende avond pas antwoord krijg. Geen enkel probleem, mensen hebben het druk, heb ik alle begrip voor. Maar de post waar ik op reageerde ging over na 2 dagen nog geen antwoord geven. We hebben het hier niet over een superingewikkelde zakelijke transactie, maar gewoon spulletjes via MP verkopen. Als er tussen elk bericht een halve week zit schiet het niet op. Als iemand nou aan geeft het even thuis te moeten overleggen, prima. Maar als iemand na 2 dagen niet gereageerd heeft ga ik er niet van uit dat ze dat nog gaan doen (dat is ook de ervaring die ik heb). Je kan dan i.m.o. ook niet verwachten dat de koper denkt dat je nog serieuze interesse hebt. ChristaMoor schreef:Eva_de_Beer schreef:
Je kan het ook omdraaien. Als je dat ding echt graag wil, waarom moet het dan twee dagen duren voor je antwoord?
Hallo! Er zijn ook nog mensen die werken en niet de hele dag Marktplaats controleren. Dus een dag wachten op een reactie kan toch wel! Wil je dit niet, dan gewoon duidelijk in de advertentie erbij zetten: Artikel wordt niet gereserveerd, wie het eerst komt, het eerst maalt.