Dit is een random schone vaat die bij onze vaatwasser er in past
. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

.

ingedebruijn schreef:Ik heb nu een paar maanden een tafelformaat en ik kan echt niet meer zonder. Alles gaat erin hier. Soms duurt het dan 2 wasjes maar hij heeft maar 1,5 uur nodig en alles is perfect schoon. Gebruik ook maar een half tabletje per keer.
Ik heb de inventum vvw5520. 259 euro bij coolblue.
elske_ schreef:ingedebruijn schreef:Ik heb nu een paar maanden een tafelformaat en ik kan echt niet meer zonder. Alles gaat erin hier. Soms duurt het dan 2 wasjes maar hij heeft maar 1,5 uur nodig en alles is perfect schoon. Gebruik ook maar een half tabletje per keer.
Ik heb de inventum vvw5520. 259 euro bij coolblue.
Ik heb deze ook sinds een tijdje, echt een aanrader. Bij mij past alles erin, grote borden, pannen en glazen. Ik had zelf nog een aansluiting onder m’n gootsteen en ook een afvoer. Hij staat nu dan ook in dat kastje. Aansluiten was niet moeilijk.
ik word helemaal enthousiast!
dat is mooi, want ik heb ook niet zo'n groot aanrecht.

Telpeva schreef:In de tussentijd heb ik ontdekt dat ik een vaatwasser kan gaan plaatsen, de water afvoer is er al en de toevoer kan worden geregeld. Echter, waar ik nu niks van snap is het plaatsen van zo'n ding, kan iedere mini vaatwasser in een keukenkastje of moet ik specifiek gaan kijken voor een inbouw mini vaatwasser als ik hem in een kast wil plaatsen? Ik voel mij heel blond maar ook na googlen kom ik er niet uit![]()
Vrijstaande modellen zijn een stuk goedkoper als een inbouw model, vandaar ook de vraag.

het is deze geworden:
Telpeva schreef:Hoi allemaal daar ben ik weer
De vaatwasser is inmiddels besteld en onderweghet is deze geworden:
Inventum vvw5520
https://www.bol.com/nl/nl/p/inventum-vv ... 078795738/
Dan de volgende vraag, welke borden hebben jullie, wat voor formaat past hier in? Ik ga er van uit dat mijn huidige grote borden (ikea) er niet in gaan passen, dat had ik al online gelezen in reviews maar weten jullie misschien merken of afmetingen waarvan de grote borden ook zouden passen?