Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Die kun je modulair samenstellen en voor de mogelijkheden die je hebt vond ik het qua prijs heel erg meevallen. Ik durf alleen niet met zekerheid te zeggen of ze ook banken in meer Scandinavische stijl hebben. Maar op hun website staat volgens mij wel een hoop en in Barneveld zit een showroom waar je eerder ook als particulier rond kon lopen (alleen niet kopen). Dat zal nu vanwege corona alleen niet (zo makkelijk) gaan denk ik... Jessica_K schreef:Lindsey_99 schreef:Een bank van Ancora, ofwel 'Het Anker'. Nederlandse kwaliteit.
Mooie banken zeg! Er staan geen prijzen bij, enig idee wat het prijsniveau is?
), maar afgelopen zaterdag is de nieuwe bank geleverd. Kreeg de tip om eens bij DFS te kijken en daar komt-ie ook vandaan. Ik heb andere kussens genomen dan die er oorspronkelijk bijhoren, maar wel van hun lijn. Zij hebben ook een paar merken in hun assortiment, die ik heb staan in van French Connection. Misschien kun je eens een zitafspraak maken. Er zit iig heel wat jaartjes zitgarantie op. maj0 schreef:in ieder geval niet seat's en sofa's daar hoor ik alleen maar slechte verhalen over.
Geloof dat mijn ouders bij Eijerkamp zijn geweest die heeft ook goede kwaliteit.
Jessica_K schreef:StalDiefdijk schreef:....
Oh en daarvoor heb ik een hele goedkope bank gehad van Profijt Meubel of zoiets dubieus: super lang meegegaan!
Haha, onze huidige bank is ook van Profijt meubel. Destijds 750 euro, onze eerste grote aankoop toen we net samenwoonden! Prima bank, lang volgehouden.

Urban Sofa is niet helemaal onze stijl. Anker houd ik in het achterhoofd!