Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Suzanne F. schreef:Heel raar verhaal. Ik snap wel dat je zelf moet zorgen dat de leidingen op de juiste plek zitten en de afvoer en stopcontacten enzo. Maar dat het aansluiten niet gebeurt bij het plaatsen is echt heel vreemd, nog nooit van gehoord. Dat hoort toch bij het plaatsen van de keuken?
maaikemuis schreef:Een goed keukenbedrijf kan een installateur voor je regelen. Dit wordt dan apart gefactureerd maar heeft wel als voordeel dat je met garantie het jezelf makkelijk maakt. Zolang de installatie gedaan wordt via de leverancier dan loopt de garantie ook via de leverancier. En heb je niet dat er achteraf gewezen kan worden door twee partijen en jij er tussen zit.
Dat gezegd hebbende, heb je 2 verschillende (mogelijk 3) dingen nodig. Een elektricien (check ook of je niet nog extra groepen nodig hebt in de meterkast), een installateur die het volgens renvooi infreest en mogelijk een loodgieter voor je vaatwasser.
Wanneer de keukenzaak dit kan regelen zou ik hiervoor gaan.
turtlelito schreef:Suzanne F. schreef:Heel raar verhaal. Ik snap wel dat je zelf moet zorgen dat de leidingen op de juiste plek zitten en de afvoer en stopcontacten enzo. Maar dat het aansluiten niet gebeurt bij het plaatsen is echt heel vreemd, nog nooit van gehoord. Dat hoort toch bij het plaatsen van de keuken?
Idd raar, maar wordt wel specifiek vermeld op de site..... Dus als het in het begin niet bij onderhandeld is, zal het lastig worden om het er gratis bij te krijgen.
[ [url=m/9PooHJ.png]Afbeelding[/url] ]
JustMe8484 schreef:Heb je al aan de winkel gevraagd of zij iemand kunnen aanraden? Zij zullen vaak samenwerken met bedrijven aangezien het er bij hun niet standaard in zit...
denice schreef:Ik kan iemand aanraden, hij komt uit Monster dus vlakbij jou. Zo'n fijn bedrijf! Wij hebben een flinke verbouwing laten doen, incl alles omleggen van de keuken etc. Alles ging echt zo fijn, heldere communicatie, normale prijzen. Als je wilt kan ik zijn contactgegevens aan je geven.
Wij laten voortaan alles door hen doen.
Rennie89 schreef:JustMe8484 schreef:Heb je al aan de winkel gevraagd of zij iemand kunnen aanraden? Zij zullen vaak samenwerken met bedrijven aangezien het er bij hun niet standaard in zit...
Heb dat idd nagevraagd maar degene die ik aan de telefoon had, had niemand.denice schreef:Ik kan iemand aanraden, hij komt uit Monster dus vlakbij jou. Zo'n fijn bedrijf! Wij hebben een flinke verbouwing laten doen, incl alles omleggen van de keuken etc. Alles ging echt zo fijn, heldere communicatie, normale prijzen. Als je wilt kan ik zijn contactgegevens aan je geven.
Wij laten voortaan alles door hen doen.
Oh top dat is om de hoek, hij doet alles? Dus zowel loodgieter als elektricien?