Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
) maar tot nu toe altijd uitgekomen in het midden.Douce schreef:Toch is mijn ervaring dat het helemaal niet ongebruikelijk is om te onderhandelen.
Wij onderhandelen altijd over het bedrag dat er nog bij moet na inruil (hoeven ze van mij niet moeilijk te doen alsof ze veel geven voor mijn auto) maar tot nu toe altijd uitgekomen in het midden.
Overigens heb ik mijn vorige auto alsnog zelf verkocht, maar dat is een risico dat je moet durven nemen. Heeft me wel twee maanden wegenbelasting en verzekering extra gekost namelijk. Uiteindelijk wel €1000 verschil gemaakt.
Brainless schreef:Marije_1997 schreef:En als je dan inruilt scheelt dat je die 2 maanden verzekering en belasting (of je moet schorsen, is ook een optie) dus uit eindelijk kom je toch wel op hetzelfde bedrag qua waarde uit
Maar als je de auto laat schorsen mag er niet mee gereden worden (dus ook geen proefrit).
maar dat is inderdaad de afweging die je voor jezelf altijd moet maken. 
doen we de volgende keer zeker weer zo, met inruilen krijg je er toch niks meer voor, nu heeft nog iemand anders er lol mee en hebben wij een goede deal.