De goede verhouding vd soda en groene zeep weet ik niets zeker, even nakijken via Google
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
lique68 schreef:Wat goed werkt is heet water met soda en ik dacht 5 lepels groene zeep..met niet te harde bezem erop doem, even in laten trekken en je scrobt het er zo af, daarna naspoelen, milieuvriendelijk en werkt top
De goede verhouding vd soda en groene zeep weet ik niets zeker, even nakijken via Google
5 eetlepels soda en 5 eetlepels groene zeep op 10 liter heet water. DieL_Zor schreef:lique68 schreef:Wat goed werkt is heet water met soda en ik dacht 5 lepels groene zeep..met niet te harde bezem erop doem, even in laten trekken en je scrobt het er zo af, daarna naspoelen, milieuvriendelijk en werkt top
Toevallig net opgezocht5 eetlepels soda en 5 eetlepels groene zeep op 10 liter heet water.

verootjoo schreef:Groene zeep juist beter?
Is soda niet slecht voor het bodemleven dan? Zoveel zout lijkt me ook niet goed?
lique68 schreef:verootjoo schreef:Groene zeep juist beter?
Is soda niet slecht voor het bodemleven dan? Zoveel zout lijkt me ook niet goed?
Groene zeep met soda ishet meest milieuvriendelijk als je wat moet gebruiken, ik heb het destijds op een site over duurzaam wonen gevonden, kookwater van aardappelen blijkt ook goed te werken