corinep schreef:No biggie Sizzle. Verschilt natuurlijk heel erg hoe je erin staat, hoeveel je werkt en hoe de opa en oma zijn of de behoefte er is maar ik ben blij dat wij verhuisd zijn richting ouders van mijn vriend, scheelt toch, een beetje hulp, vind ik.
Ik lees heel veel mensen die graag op de veluwe willen wonen. Ik heb er 2 jaar gewoond met uitzicht op een weiland waar ik mijn paard kon stallen op loopafstand van uren ruiterroutes maar ik heb mij nog nooit zo ongelukkig gevoeld ergens. De mensen daar waren zo stug, wij zijn niet van de kerk dus kwamen er niet tussen, op zondag kan je niet in de tuin bezig zijn zonder boze blikken en het is er zooooo drooooog. Nooit gedacht dat ik sloten zo zou missen, geen zwemwater, 1 dorre bende vond ik het.
Ligt er ook wel aan waar je woont natuurlijk. In Ede woon ik op fietsafstand van 3 bossen en de hei, maar heb je wel meer een stads gevoel. (Al heb ik dan weer niks met de stad.)
Hier woon ik al m'n hele leven in Ede, lijkt me spannend om ergens anders te wonen
Soms lijkt het me wel fijn om juist wat verder naar het Oosten te gaan, net wat minder druk. Ik zou in in ieder geval nooit richting het Westen willen, mij te druk.