Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Brainless schreef:FrNo schreef:En als ik bv iets knoei vlakbij of op de rand van de klep, eerst schoonmaken, dan pas de klep dicht. Dat kan dan niet meer omlaag die hoek inlopen.
Ik ben al blij dat mijn 3 kinderen hun spullen direct in de vaatwasser douwen en manlief hem 's ochtends aanzet.
Ik neem het schrobben dan maar voor lief.
mvdende schreef:Een kwast! Of een tandenborstel inderdaad.
Ik maak de binnenkant van mijn vaatwasser nooit schoon eigenlijk?!
Altijd als hij klaar is met zn programma, ziet hij er blinkend schoon uit van binnen.
Ik gebruik dan wel goede vaatwasblokjes. Die van Dreft Plattinum.
Knert schreef:Celiien schreef:Wij zijn extreem lui en hebben laatst zowel de vaatwasser en de oven laten reinigen door een speciaal bedrijf. Neemt ook alle hoekjes en rubbertjes etc mee. Waren geloof ik 60,- kwijt incl voorrijkosten en hij is 2 u bezig geweest (voor allebei)
Ooh gelukkig, dacht al dat ik de enige was die lui is.
Celiien schreef:Wij zijn extreem lui en hebben laatst zowel de vaatwasser en de oven laten reinigen door een speciaal bedrijf. Neemt ook alle hoekjes en rubbertjes etc mee. Waren geloof ik 60,- kwijt incl voorrijkosten en hij is 2 u bezig geweest (voor allebei)
x_Jeanine_x schreef:Knert schreef:
Ooh gelukkig, dacht al dat ik de enige was die lui is.
Dit klinkt best interessant:D
Iemand tips voor een goede? Tussen Arnhem en Nijmegen
mvdende schreef:Een kwast! Of een tandenborstel inderdaad.
Ik maak de binnenkant van mijn vaatwasser nooit schoon eigenlijk?!
Altijd als hij klaar is met zn programma, ziet hij er blinkend schoon uit van binnen.
Ik gebruik dan wel goede vaatwasblokjes. Die van Dreft Plattinum.
Suzanne F. schreef:Is wel behoud van je vaatwasser hoor. Af en toe leeg draaien met vaatwasreiniger erin. Die van Dasty van de Wibra is echt top.
_CS_ schreef:Hebben jullie dan ook nog nooit de filter schoon gemaakt?