Welke steelstofzuiger?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Many

Re: Welke steelstofzuiger?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 14:37

Wij hebben de Dyson V10 Animal sinds vorige week. Daarbij moet je inderdaad de knop ingedrukt houden, wat ik zelf best wel een nadeel vind. Ook vind ik de steel vrij kort (of ik moet de uitschuifknop nog niet hebben gevonden - kan ook). Ik vind de Dyson ideaal om even tussendoor te gebruiken, want je pakt 'm wel echt veel sneller dan een snoerstofzuiger, maar voor het serieuze stofzuigwerk pakken wij nog steeds onze 'gewone' stofzuiger.

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-21 14:45

Denise_Storm schreef:
Ik schop dit topic even omhoog. Mijn vriend heeft onze steelstofzuiger (Dirt Devil) vanochtend gesloopt. Dit was onze eerste steelstofzuiger om te kijken of het bevalt en na 3 jaar weet ik het zeker: we willen weer een steelstofzuiger!

We kijken nu naar een Philips SpeedPro Max (nog niet specifiek eentje, ik vraag me voora ook af waar het prijsverschil vandaan komt...) of een Dyson V10 animal.
- Wat zijn jullie ervaringen, voor- en nadelen?
- Klopt het dat je bij alle Dyson de knop ingedrukt moet houden? (dat zou voor mij wel eens bepalend kunnen zijn voor wel/geen Dyson).
- Hebben jullie nog andere aanraders om mee te nemen?

@TS: welke heb jij uiteindelijk gekozen? :o

Ik heb een Dyson gehad, en nu al een aantal jaar de Speedpro Max. Naast het knopje vond ik het andere pluspunt dat de speedpro max 360 graden om zich heen zuigt. Dus ook via de zijkanten en als je achteruit gaat. Dit is bij een Dyson niet het geval. Bij Dyson betaal je gewoon ook veel voor de naam.

Badeendje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-21 18:15

Het heeft even geduurd om hier een update te plaatsen, maar ik heb recent een Xiaomi Roidmi gekocht en ik ben er super blij mee! Pak hem heel vaak even om snel bijv. Onder de tafel of in de keuken schoon te maken. Ook ideaal om mee af te stoffen. Mijn huis is veel schoner! Oja, hij is ook nog erg mooi :)