Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
purny schreef:Het hangt er puur vanaf hoe snel jij het wegverkeer oppakt. Als je het snel doorhebt of niet. Er zijn mensen die hun rijbewijs na 30 lessen hebben anderen na 50 lessen.
) gruwelijk slecht in fileparkeren en ben ik heel blij dat ik niet bang hoefde te zijn om te moeten fileparkeren tijdens het afrijden.
purny schreef:Het hangt er puur vanaf hoe snel jij het wegverkeer oppakt. Als je het snel doorhebt of niet. Er zijn mensen die hun rijbewijs na 30 lessen hebben anderen na 50 lessen.
maar echt veel bijzonders hebben we die laatste weken eigenlijk niet meer gedaan haha.
dat scheelde met het examen al heel veel
truus1957 schreef:Heb al ruim 40 jaar mijn rijbewijs. In één keer geslaagd, maar als ik had moeten fileparkeren had ik het nog niet gehad haha. Probeer dat niet eens.
Enne TS, het is minder DAN, niet minder ALS.
Maar inderdaad iedere keer binnen, buiten, over mijn schouder en knipperlicht gedaan en geslaagd. Dit haalde de examinator ook nog aan, het belangrijkste met bijzondere manoeuvres is je kijkgedrag. Een oefening die niet goed word uitgevoerd, maar wel met goed kijkgedrag keuren ze goed. Een oefening die technisch gezien perfect wordt uitgevoerd maar waarbij de chauffeur niet goed kijkt, wordt afgekeurd.
Wat een hel. Ik dacht echt dat ik nooit meer een verkeersexamen zou doen nadat ik mijn autorijbewijs had gehaald.
Nu ben ik wel echt klaar met die verkeersexamens hoor
Ik hoop voor je dat je in een keer slaagt! Succes
Courses schreef:40 lessen, eerste keer gezakt zonder echte opgave van reden. Het is dus niet alleen jouw eigen skills, ook een beetje gunfactor van jouw examinator.