Gekste waar je om moest huilen tijdens ongesteld zijn

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xChanelx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-21 21:56

Maartje9 schreef:
Die lieve hondjes die op het wc papier staan, was echt even too much :')

_O- _O- _O-

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-21 21:58

Niet de enige dus met pms klachten...... :(:)

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-21 22:00

Storm schreef:
Ik huil dan keihard bij de film Babe (dat varkentje)

Die kijk je dan expres?

Amalarab

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-21 22:04

:D Hilarisch dit!!
Ik weet niet of ik dit heb maar heb jaren geen traan gelaten wát er ook gebeurde: tot de homevideo bij The Nanny de overleden moeder van de oppaskinderen toonde... :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-21 22:04

Euhm huilen, chagrijnig zijn? Ik heb nergens last van >;) Vriend merkt het ook nooit aan mijn gedrag *\o/*

N0a

Re: Gekste waar je om moest huilen tijdens ongesteld zijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-21 22:10

Elke 4 weken weer janken omdat 1 van mijn katten het aan voelt en dan op mijn buik gaat liggen :') en dat is zo schattig :+:

Janneke93

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-21 22:11

Maartje9 schreef:
Die lieve hondjes die op het wc papier staan, was echt even too much :')

Been there, done that :')
En toen mijn net afgewassen theelepeltje op de grond viel toen ik de besteklade open deed om hem weg te leggen. Verder idd kei chagrijnig, voel een week later altijd rot naar mn vriend toe, die krijgt vaak het ergste mee ~~}>

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-21 22:21

love_western schreef:
Euhm huilen, chagrijnig zijn? Ik heb nergens last van >;) Vriend merkt het ook nooit aan mijn gedrag *\o/*

Ik heb het ook niet elke maand. Zo nu en dan komt het voor, en als het gebeurt is het altijd te relateren aan menstruatie periode

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-21 22:22

Omdat mijn vriend een scheet liet :roll:

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-21 22:31

En ik maar denken dat ik de enige emotionele muts was rond de menstruatie :')

Hier ook een keer dikke tranen bij het geluid van een nestje puppies op tv. Waren helemaal in orde en happy, maar toch :')

Dingen laten vallen kan ook een aanleiding zijn trouwens.

Ik vrees er echt voor, mocht ik ooit zwanger raken. Is dat dan nog 10x zo erg?

Linda2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-21 22:46

De reclame van de Mac Donalds "eerste avondje uit"

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-21 23:06

Hier altijd vooral de week voor mijn menstruatie.

Een verhaaltje op de radio, een artikel, een film,... ik val niet vies!

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-21 23:10

Hannanas schreef:
Storm schreef:
Ik huil dan keihard bij de film Babe (dat varkentje)

Die kijk je dan expres?

Ik kijk ook express jank films zodat ik schaamteloos even 2 uur kan zitten janken als een kleuter en dan ben ik er weer vandaf voor de rest van de week haha

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-21 23:11

En die plus reclame rond kerst, die deed het hem ook

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-21 23:12

Ik kan hier een topic over vol schrijven, ik vind het echt oneerlijk dat vrouwen dit moeten doormaken en mannen dan denken dat wij labiel zijn. :') Het is gewoon complex! Het is maar goed dat het niet andersom is.

Om antwoord te geven op de vraag: ik kreeg voor Valentijns dag van mijn man een Nintendo Switch en ik had de postbezorger gemist (hij zou op zondag komen). Tranen uit mijn kop gejankt, ik heb de hele dag voor het raam gezeten en hij is niet geweest.

Tijdens mijn zwangerschap was dit nog wel even een tandje erger en toen kon je me echt opvegen toen ik de 40 weken voorbij was. Ik heb jankend op bed gelegen omdat mijn man mijn sokken aan moest doen en hij zei dat mijn voeten te opgezet waren.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-21 23:15

Giolli schreef:
Ik kan hier een topic over vol schrijven, ik vind het echt oneerlijk dat vrouwen dit moeten doormaken en mannen dan denken dat wij labiel zijn. :') Het is gewoon complex! Het is maar goed dat het niet andersom is.

Om antwoord te geven op de vraag: ik kreeg voor Valentijns dag van mijn man een Nintendo Switch en ik had de postbezorger gemist (hij zou op zondag komen). Tranen uit mijn kop gejankt, ik heb de hele dag voor het raam gezeten en hij is niet geweest.

Tijdens zwangerschap was dit nog wel even een tandje extra en toen kon je me echt opvegen toen ik de 40 weken voorbij was. Ik heb jankend op bed gelegen omdat mijn man mijn sokken aan moest doen en hij zei dat mijn voeten te opgezet waren.

Wij vrouwen moeten ermee dealen, omdat wij sterk genoeg zijn om het te overleven :))

En trouwens, mannen hebben mannengriep. Van wat ik daarvan heb gezien is dat ook zeer heftig :=

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-21 23:17

Ik weet het, mijn man is er al regelmatig bijna aan onderdoor gegaan. :(:)

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-21 23:21

Giolli schreef:
Ik weet het, mijn man is er al regelmatig bijna aan onderdoor gegaan. :(:)

Heftig! :oo

"Gaat wel weer over voordat je een meisje wordt", heb ik ooit tegen mijn ex gezegd toen ie geveld was door mannengriep. De gemiddelde ongestelde vrouw reageert minder chagrijnig op commentaar dan hij toen deed :')

_xManadisx_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-21 23:23

Ik heb het nooit gehad, maar ben nu overspannen/burnout en kan nu ook echt huilen om helemaal niets.

Vorige week nog op werk, huilbui en kon niet meer stoppen. Erg leuk als je nog klanten hebt die op je wachten. Gelukkig mondkapje en bril op dus viel niet zo erg op.
Heb echt de neiging om weer terug te gaan op de pil. Lijkt elke ongesteldheid erger te worden...

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-21 23:41

Om alles, om niks...
Mijn vriend vind het heel grappig om uit het niets tegen de kinderen te zeggen, op een hele lieve toon: ik kan mama laten huilen. Mama ga eens huilen. Ah komop ga maar huilen, het mag echt. Toe maar.
En hoppa, daar zit ik te janken.

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-21 23:43

_xManadisx_ schreef:
Ik heb het nooit gehad, maar ben nu overspannen/burnout en kan nu ook echt huilen om helemaal niets.

Vorige week nog op werk, huilbui en kon niet meer stoppen. Erg leuk als je nog klanten hebt die op je wachten. Gelukkig mondkapje en bril op dus viel niet zo erg op.
Heb echt de neiging om weer terug te gaan op de pil. Lijkt elke ongesteldheid erger te worden...

Dit heb ik ook, geen burnout oid maar een humeur waar echt niemand beter van wordt.
Het is dat ik.nog borstvoeding geef.maar als dat stopt denk ik er heel hard over weer aan de pil te gaan

Poekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-21 23:44

Hahaha wat een verhalen _/-\o_
Ik ben vooral labiel als ik heel erg moe ben, mijn oma ook. Na een reis ooit eens kletterende ruzie inclusief huilbuien gehad omdat er een extra komkommer van 1 euro was bijgekocht in de winkel en die had geen nut :')

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 00:06

Oh crackers ofzo die vallen klinken herkenbaar. :j
Het gaat iig standaard om niks. :')

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 00:18

God wat moet ik hier om lachen, zo herkenbaar :') Ik laat sowieso dan heel veel dingen uit m'n handen vallen en dan word ik echt woest - en dan vervolgens huilen.

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 00:30

Dilan93 schreef:
Giolli schreef:

Wij vrouwen moeten ermee dealen, omdat wij sterk genoeg zijn om het te overleven :))

Ik haak hier even op in. Sorry, maar wie in janken uitbarst om iets zinloos omdat ze ongesteld is doet dat omdat ze dat zelf wil. Het zichzelf toestaat.
Ik ben ook ongesteld, compleet met PMS, hoe graag ik ook zou janken en gillen: ik ben eem volwassen vrouw en ik ga echt mijn hormonen niet voor mij laten bepalen. Tot 10 tellen en desnoods gaan hardlopen. Maar dat gehuil omdat ik ongesteld ben, mooi niet. Niemand in mijn omgeving hoeft mee te genieten van mijn hormonen.

Ik sta echt helemaal perplex van dit topic, nooit gedacht dat sommige vrouwen zichzelf dit soort menstruatie aanstellerij toestaan.

Ik zal er ongetwijfeld een aantal op hun tenen trappen, maar ik kan hier echt niet tegen. Iedere vrouw is vaak zat ongesteld in haar leven, het zou toch wat zijn als we allemaal brullend op de vloer gaan liggen? Wat dachten jullie van vrouwen in minder gunstige situaties? Oorlogen ofzo? Zouden die zich ook zo aanstellen?
Maar ondertussen wél net zoveel willen verdienen als een man! Moet je zien wat er met het salaris van een man gebeurd als hij 5 dagen per maand gaat zitten janken!

Echt, sorry, ik kan hier zo niet tegen hè.