Maartje9 schreef:Die lieve hondjes die op het wc papier staan, was echt even too much
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en dat is zo schattig
Maartje9 schreef:Die lieve hondjes die op het wc papier staan, was echt even too much

Het is gewoon complex! Het is maar goed dat het niet andersom is. Giolli schreef:Ik kan hier een topic over vol schrijven, ik vind het echt oneerlijk dat vrouwen dit moeten doormaken en mannen dan denken dat wij labiel zijn.Het is gewoon complex! Het is maar goed dat het niet andersom is.
Om antwoord te geven op de vraag: ik kreeg voor Valentijns dag van mijn man een Nintendo Switch en ik had de postbezorger gemist (hij zou op zondag komen). Tranen uit mijn kop gejankt, ik heb de hele dag voor het raam gezeten en hij is niet geweest.
Tijdens zwangerschap was dit nog wel even een tandje extra en toen kon je me echt opvegen toen ik de 40 weken voorbij was. Ik heb jankend op bed gelegen omdat mijn man mijn sokken aan moest doen en hij zei dat mijn voeten te opgezet waren.

Giolli schreef:Ik weet het, mijn man is er al regelmatig bijna aan onderdoor gegaan.

_xManadisx_ schreef:Ik heb het nooit gehad, maar ben nu overspannen/burnout en kan nu ook echt huilen om helemaal niets.
Vorige week nog op werk, huilbui en kon niet meer stoppen. Erg leuk als je nog klanten hebt die op je wachten. Gelukkig mondkapje en bril op dus viel niet zo erg op.
Heb echt de neiging om weer terug te gaan op de pil. Lijkt elke ongesteldheid erger te worden...
Dilan93 schreef:Giolli schreef:Ik kan hier een topic over vol schrijven, ik vind het echt oneerlijk dat vrouwen dit moeten doormaken en mannen dan denken dat wij labiel zijn.Het is gewoon complex! Het is maar goed dat het niet andersom is.
Wij vrouwen moeten ermee dealen, omdat wij sterk genoeg zijn om het te overleven