Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Brainless schreef:@Ikke
Maar TS heeft die keuze blijkbaar wel en dan is dat wel de goedkoopste oplossing.
ikke schreef:Diddykong schreef:Nou ligt er ook aan. Ik ben met verzekering en wegenbelasting meer kwijt, dan ik nu aan mijn leaseauto betaal. Komt ook wel doordat ik weinig schadevrije jaren heb en de verzekering best duur was. Maar zeker als ik onderhoud erbij zou tellen, dan is voor mij een auto van de zaak echt goedkoper. En ik mag nog privee tanken ook.
Wat betaal je en wat rij je daarvoor?
. Maar eerlijk echt als trekauto was hij niet 100% geschikt hoor. Diddykong schreef:ikke schreef:Wat betaal je en wat rij je daarvoor?
Ik heb nu een Toyota aygo. Maar hiervoor een seat ibiza, die kon ook een trailer trekken met een paard, maar dan wel een licht paard. Maar eerlijk echt als trekauto was hij niet 100% geschikt hoor.
Voor de aygo betaal ik nu netto 190 euro. Daar zit ook een eigen bijdrage bij die het bedrijf rekent, dus bijv TS hoeft deze misschien niet te betalen. Ik mag daar 12.000 km privee mee rijden per jaar op de tankpas van de baas. Onderhoud, winterbanden alles zit erbij. Voor de ibiza was ik 215 euro netto in de maand kwijt, maar dat was dan wel 4 jaar geleden, toen was het iets gunstiger nog. Dat was een diesel. Ik denk oprecht dat het niet veel goedkoper kan dan dit.