Wie heeft al een coronavoucher uitbetaald gekregen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Fitzroy

Re: Wie heeft al een coronavoucher uitbetaald gekregen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-21 00:06

Dat is mooi. Over Sunweb las ik helaas mindere berichten inmiddels. Op internet heb ik nog niemand gevonden die van Sunweb al geld terug had.

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-21 00:18

Ik zou zeker contact opnemen met anvr. Zij hebben mij dingen verteld dat ik niet wist. Hun garantie is tot de datum dat de voucher geld. Na terugvragen geld hebben ze nog 2 maanden de tijd om terug te betalen etc.

Haarbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-21 00:48

Heeft iemand toevallig al iets van EasyJet terug gekregen? Ik heb voor 300+ euro vliegtickets als voucher staan en zou dat ondertussen graag terug willen... :x

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-21 06:49

Lees net op TT dat Corendon het zonder voucherfonds van de overheid niet terug kan betalen maar dat ligt nog ter goedkeuring bij de Europese Commissie!
Hoop voor jullie dat dat goedgekeurd wordt.

kiomiamigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-21 10:24

Wij hebben gister keurig netjes binnen de 3 maanden onze behoorlijke reissom (zuid afrika) terug gekregen van Jambo.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-21 10:41

Wij hadden in oktober aangevraagd om het resterende deel van onze voucher uit te betalen. Dit stond in december op onze rekening. Was bij Tui, heel netjes geregeld!

raket

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-21 10:58

chanicha schreef:
Lees net op TT dat Corendon het zonder voucherfonds van de overheid niet terug kan betalen maar dat ligt nog ter goedkeuring bij de Europese Commissie!
Hoop voor jullie dat dat goedgekeurd wordt.

Corendon is nu een beetje de dupe dat ze vorig jaar netjes gehandeld hebben. Tui en Sunweb hoeven pas in april te gaan betalen, het grotere deel dan.

Ik denk dat het wel goed komt. Wij hebben ook een Corendon voucher en ook nog een nieuwe boeking bij Corendon.