Liselot schreef:Cerosa schreef:Ik heb er gisteren gewerkt. Ik moet zeggen, het was erg onwerkelijk om zo weer gasten te ontvangen. Maar, ook ik moet 2maal getest worden. Afgelopen zaterdag voor het evenement, en aankomende zaterdag wederom ter controle.
Ik ben benieuwd wat de uiteindelijke resultaten zijn, het geeft toch hoop vind ik!
Moet je tussentijds ook in quarantaine? Want anders kan je het natuurlijk ook nog ergens anders oppikken lijkt me.
Ik vind het goed dat er iig proeven gedaan worden, zo kan er gekeken worden of over een aantal maanden de theaters (die dus echt al veeeeeeel langer dicht zijn dan de kappers of detailhandel) en poppodia hopelijk toch weer IETS kunnen organiseren. Die zijn namelijk afhankelijk van dit soort proeven, de rest van de bups die nu dicht zit is afhankelijk van de lockdown die aanzienlijk eerder voorbij zal zijn dan dat de evenementenbranche weer wat kan uitvoeren
Er is mij inderdaad gevraagd, zoveel mogelijk in quarantaine te gaan. Ik hou me daar dan ook aan, niet alleen omdat ik het ergens op zou kunnen pikken, maar vooral ook met het oog op andere besmetten (mocht ik het gisteren opgelopen hebben).