Scooter start niet door de kou

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

lisem94

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-21 14:53

Als je gaat kicken kan je dus een heel klein beetje gas bij geven. Hoeft niet! Probeer het eerst eens zonder. Een beetje gas geven is een extra hulpje maar die hoef je dus niet perse nodig te hebben (Start knopje hoef je niks mee).

Verzuipen KAN je voor elkaar krijgen door heel lang te starten met volledig open gas. Gebeurt niet snel hoor.

Zo gauw die aangaat en je geeft gelijk echt flink gas dan heb je dus dikke kans dat hij weer uitvalt. Zo gauw hij aan springt even niks en dan gewoon langzaam even wat gas geven. That is it.

Maar wat ik zou doen? Even aan de auto hangen met startkabels. Dan heb je 'm gelijk aan. Auto hoef je hiervoor niet te starten! Motoren en scooters kan je zonder problemen aan de accu leggen van een auto zonder dat ze deze leeg trekken. Auto merkt er niks van.

Als je scooter ook dan niet aangaat weet je gelijk dat er dus wat anders of extra's speelt.

Wat je ook nog kan doen is de accu eruit halen en opladen.

Freekieee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-21 16:41

[code][/code]
lisem94 schreef:
Als je gaat kicken kan je dus een heel klein beetje gas bij geven. Hoeft niet! Probeer het eerst eens zonder. Een beetje gas geven is een extra hulpje maar die hoef je dus niet perse nodig te hebben (Start knopje hoef je niks mee).

Verzuipen KAN je voor elkaar krijgen door heel lang te starten met volledig open gas. Gebeurt niet snel hoor.

Zo gauw die aangaat en je geeft gelijk echt flink gas dan heb je dus dikke kans dat hij weer uitvalt. Zo gauw hij aan springt even niks en dan gewoon langzaam even wat gas geven. That is it.

Maar wat ik zou doen? Even aan de auto hangen met startkabels. Dan heb je 'm gelijk aan. Auto hoef je hiervoor niet te starten! Motoren en scooters kan je zonder problemen aan de accu leggen van een auto zonder dat ze deze leeg trekken. Auto merkt er niks van.

Als je scooter ook dan niet aangaat weet je gelijk dat er dus wat anders of extra's speelt.

Wat je ook nog kan doen is de accu eruit halen en opladen.

Dankjewel ! Mijn man neemt vanavond kabels mee vanuit zijn werk en dan zo maar aan krijgrn

Freekieee

Re: Scooter start niet door de kou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-21 22:07

Bedankt iedereen! Accu even aan de lader en hij doet t weer :)

friesiszwart

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 21:02

bij mij zit er een schakelaar die ik om kan zetten.
In het begin had ik deze schakelaar eens per ongeluk omgezet en wilde mijn scooter ook niet starten. Bleek het dat ik met mijn handschoen dit gedaan had.

Freekieee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-21 21:18

friesiszwart schreef:
bij mij zit er een schakelaar die ik om kan zetten.
In het begin had ik deze schakelaar eens per ongeluk omgezet en wilde mijn scooter ook niet starten. Bleek het dat ik met mijn handschoen dit gedaan had.

Die heb ik ook. Maar die stond goed. Accu was leeg