Snowboots

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

grauwman

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-21 14:07

Ik heb de mountain horse vermont laarzen. Lekker warme en droge voeten gehad afgelopen periode. Daarnaast heb ik ook de Zoo Adventure Adora met wol gevoerd.

ElSea

Re: Snowboots

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-21 14:20

https://www.deschoenenfabriek.nl/sorel- ... zfEALw_wcB

Ik heb zulke via marktplaats op de kop weten te tikken. Wat een geweldige schoenen, echt al het geld waard. Geen vieze zweetvoeten van de warmte (dat heb ik in rubber achtige laarzen altijd) maar echt lekker warm, en lopen ook nog eens top. Tevens heb ik ook er mee gereden omdat hij een hakje heeft, ging ook meer dan prima. Vind het bijna jammer dat ik ze binnenkort niet meer aan kan :Y)

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-21 14:22

Ik heb ook halfhoge, de Arctic weekend.

SuperZodiaX

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-21 14:33

Matheno schreef:
Muze schreef:
Lees ik echt teveel negatieve ervaringen over en dan voor die prijs..

Huh? Ik ben in ieder geval meer dan tevreden :j

Geen idee wat er negatief kan zijn aan Muckboots. Zijn gewoon simpele laarzen met voetbed en waterdicht. Ook blijven ze goed warm zonder dat je zweetvoeten krijgt.

Ik zweer ook bij mn Muckboots. Die hebben mn voeten gered de afgelopen weken, echt ideaal. Zo blij mee!

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-21 14:46

Ik ben nu al drie jaar zeer tevreden over mijn sorels! Heb ze standaard op stal staan en draag ze daar vanaf het moment dat het koud en nat wordt. Ik kan er makkelijk uren op lopen door de stevige zool.