Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Onali schreef:Ik heb liever dit dan met 25+ graden en niet weten hoe ik mezelf nog verder kan afkoelen.
Tegen nat en kou kan je jezelf kleden, tegen warmte niet. Verder dan je Eva's kostuum kan je namelijk niet.
Waar ik nog chagerijniger van word zijn mensen die denken dat ze de enige zijn die iets niet leuk vinden en daarom maar gaan lopen zeiken. De één is nu eenmaal een zomermens, de ander een wintermens.
Ik geniet voorlopig nog even van het witte spul

DuoPenotti schreef:Onali schreef:Ik heb liever dit dan met 25+ graden en niet weten hoe ik mezelf nog verder kan afkoelen.
Tegen nat en kou kan je jezelf kleden, tegen warmte niet. Verder dan je Eva's kostuum kan je namelijk niet.
Waar ik nog chagerijniger van word zijn mensen die denken dat ze de enige zijn die iets niet leuk vinden en daarom maar gaan lopen zeiken. De één is nu eenmaal een zomermens, de ander een wintermens.
Ik geniet voorlopig nog even van het witte spul
Aan je berichtje te zien betwijfel ik het of je liever dit hebt, je humeur lijkt het daar niet zo mee eens te zijn
En ik ben een lente en herfst mens, die had je nog niet genoemd![]()
maar het is altijd hetzelfde. Het sneeuwt (of is kerst) en er komt een anti topic.fokfanaat schreef:ik ook, heb er totaal geen plezier in, komt ook doordat ik 5 paarden aan huis heb en alles nu moeilijker enzo is, maar heb ook hekel aan kou

Monte_Cristo schreef:En als ik dan op tv iedereen gillend van het lachen aan het spelen is in de sneeuw snap ik hun weer niet.