. Lijkt me echt tof als je mee kan blèren met de radio en het klinkt ook nog ergens naar. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Century schreef:Tekenen is toch vaak een kwestie van veeeeel oefenen. Dat geldt eigenlijk wel voor de meeste dingen. Je kan meer dan je denkt!
Waaarom kan ik het niet?! Iedereen kan het en normaal gesproken kan ik eigenlijk altijd alles wat ik leer/probeer wel redelijk tot goed:+ MarlindeRooz schreef:Century schreef:Tekenen is toch vaak een kwestie van veeeeel oefenen. Dat geldt eigenlijk wel voor de meeste dingen. Je kan meer dan je denkt!
Geloof me, ik kan nog geen rechte lijn trekken MET liniaal. Ik heb dysgrafie. Zoek maar op. Ik kleur regelmatig kleurplaten en dan blijf ik zelfs niet binnen de lijnen haha.
Ik zei daarom ook 'vaak'. Maar soms liggen dingen helaas toch buiten je bereik.

IMAY1990 schreef:Elin_ schreef:Of tips. Heel veel tips
Heb je wel eens thaise curry geprobeerd? Dat zijn dingen die vaak maar 5 a 10 minuten werk vereisen en dan anderhalf uur in de oven moeten. Dan maakt een paar minuten meer ook niet meer uit, dus zolang je de temperatuur van de oven goed instelt kan er weinig mis gaan.
Of andere dingen die vooral lang zachtjes op moeten staan. Zet desnoods ieder half uur een alarm op je telefoon om te kijken of er nog vocht in de pan/ovenschaal zit en you're done.

Speirs schreef:IMAY1990 schreef:Heb je wel eens thaise curry geprobeerd? Dat zijn dingen die vaak maar 5 a 10 minuten werk vereisen en dan anderhalf uur in de oven moeten. Dan maakt een paar minuten meer ook niet meer uit, dus zolang je de temperatuur van de oven goed instelt kan er weinig mis gaan.
Of andere dingen die vooral lang zachtjes op moeten staan. Zet desnoods ieder half uur een alarm op je telefoon om te kijken of er nog vocht in de pan/ovenschaal zit en you're done.
Jaaaaa in de römertopf

Sjong schreef:Sporten, ik zou het graag leuk vinden en er goed in zijn. Maar ik vind alles bijna een marteling en ik kan werkelijk geen een sport goed. Er is motorisch volgens mij echt iets mis met mij.
Ben denk ik in een vroeger leven een luiaard geweest ofzo want uren op de bank liggen gaat me prima af. Zelfs om te gaan wandelen voelt soms al als een opgave.