.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Autumnn

Re: Wat geef jij met Valentijn?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-21 22:59

Wij wonen samen, dat maakt het ietsje makkelijker :D
Maar meestal een lieve kaart (onder zijn kussen of op zijn toetsenbord als het een doordeweekse dag is) en hij koopt vaak een grote bos bloemen <3
Aangezien het nu op een zondag is heb ik een valentijnsontbijt besteld bij een lokale ondernemer als verrassing :D

mememe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 00:08

Autumnn schreef:
Maar meestal een lieve kaart (onder zijn kussen of op zijn toetsenbord als het een doordeweekse dag is) en hij koopt vaak een grote bos bloemen <3
Aangezien het nu op een zondag is heb ik een valentijnsontbijt besteld bij een lokale ondernemer als verrassing :D

Oh wat een leuk idee, ben nu ook aan het zoeken naar een ontbijtservice. Wil nog wel iets van een klein cadeautje doen, maar kan even niks verzinnen. Wat kan je verzinnen voor een man die van gamen, lezen en sporten houdt. Normaal kan ik altijd wel wat bedenken, maar ik ben even door mijn ideeën heen -O-

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 00:12

Wat een leuke ideeën hier! Heeft iemand toevallig de gouden tip voor mij waar ik iets kan vinden mbt de Willys MB ford? Geen onderdelen of boeken ofzo, gewoon een leuke collectable hebbedingetje.

Xyris

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 00:13

Mememe, kan je hem niet gewoon een cadeaukaart geven voor 1 van die dingen? Sommige spellen hebben ook ingame valuta, misschien dat je daar wat mee kan.

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 00:32

Oh oh dit topic komt op het goede moment. We hadden afgesproken niks te doen, maar mijn vriend heeft toch iets gekocht. :Y)

Zit zelf te denken aan een rittenkaart van uhm ja... iets schunnigs. :') Maar staat niet in verhouding tot de kosten die hij maakt. _O-

enny

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 00:47

Captain schreef:
Haha, ja commerciële onzin, maar ook ik doe er aan mee. :')
Hij krijgt van mij een fotoshoot bij iris artwork, waarbij ze een foto van onze irissen samen kunnen voegen. Dat laat ik dan afdrukken en ergens aan de muur hangen. :D

Ik heb even op de site gekeken, maar wat ontzettend gaaf!!

996981

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 00:54

Niniane schreef:
Oh oh dit topic komt op het goede moment. We hadden afgesproken niks te doen, maar mijn vriend heeft toch iets gekocht. :Y)

Zit zelf te denken aan een rittenkaart van uhm ja... iets schunnigs. :') Maar staat niet in verhouding tot de kosten die hij maakt. _O-

Hier ook een keer gegeven, vond hij by far het beste cadeau ooit :))

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 02:18

Ik ga mijn huisgenoten/vrienden een gepersonaliseerde tony chocolony reep geven met een klein elfje/gedichtje erop. Omdat we het zo fijn hebben samen en helemaal in covid dat we niet alleen zijn.
en ik stop er ook 1 in mijn eigen postvak en ben dan benieuwd of ze mij als 1e gaan verdenken of toch stiekem iemand anders haha

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 09:27

Hier werken we vroeg en laat langs elkaar heen. We zien elkaar 5 minuten thuis en misschien nog de ochtend samen ontbijt want ons kleintje is om half 7 vaak al wakker. Misschien overslaan en alleen een lief kaartje

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 09:55

Mijn vriendin heeft altijd de gave om haar man iets te geven wat zij goed kan gebruiken of leuk vindt _O-
Wij doen er niet aan :n

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 09:59

enny schreef:
Captain schreef:
Haha, ja commerciële onzin, maar ook ik doe er aan mee. :')
Hij krijgt van mij een fotoshoot bij iris artwork, waarbij ze een foto van onze irissen samen kunnen voegen. Dat laat ik dan afdrukken en ergens aan de muur hangen. :D

Ik heb even op de site gekeken, maar wat ontzettend gaaf!!

Dank je!! We hadden er al eens vaker naar gekeken maar dat was een beetje een shady bedrijf, en het toen laten rusten. Nu kwam ik deze tegen, perfect cadeau. :))

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 11:18

Een lekker ontbijtje op bed, een nieuw shirt voor het wielrennen & ik heb zo'n Vertellis spel gekocht. Kunnen we 's avonds doen met een fles wijn erbij ;-)

Lau07
Moderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 11:20

Ik geef mijzelf diamanten. :o Vorig jaar is mijn relatie uitgegaan en hij gaf me nooit cadeautjes. Of dan zei hij dat hij op zoek was geweest maar niets kon vinden. Altijd best teleurstellend, dus nu ben ik aan het uitpakken. :D

Oshaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 11:23

Dit jaar is het mijn beurt om Valentijn te "organiseren" (we wisselen elk jaar af ;)).
Op de 14de zelf gaan we een Zoom Kookworkshop doen en de week erna hebben we een Thaise massage workshop via de Acroyoga groep waar ik bij zat. Ben heel benieuwd!

Een goede tip (die misschien al is gegeven maar heb niet het hele topic bekeken) voor een leuke activiteit is een Escape room bordspel. We hebben er verschillende, maar onze favoriet tot nu toe (die je ook meerdere keren kan spelen) is Escape Tales. Het is een verhaal met allemaal puzzels en dingen. We zijn er een goede 5 uur zoet mee geweest dit weekend (je kan tussendoor stoppen). Was echt super leuk om te doen!

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 11:38

mememe schreef:
Autumnn schreef:

Oh wat een leuk idee, ben nu ook aan het zoeken naar een ontbijtservice. Wil nog wel iets van een klein cadeautje doen, maar kan even niks verzinnen. Wat kan je verzinnen voor een man die van gamen, lezen en sporten houdt. Normaal kan ik altijd wel wat bedenken, maar ik ben even door mijn ideeën heen -O-

Die “van mij” is ook een gamer dus heb hem vorige maand (toen we 7 jaar samen waren), een PlayStation cadeaukaart gegeven. Het is een beetje passen en meten nu er zoveel winkels dicht zijn maar hij was er heel blij mee :D
Ik vergelijk het maar als dat hij mij een cadeaukaart van Epplejeck zou geven haha

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 11:42

Niets.

Een aantal jaar geleden van mijn schoonzoon een hele grote bos witte rozen gekregen. (Mijn dochter stond al klaar om ze in ontvangst te nemen, maar ze waren voor mij). "Door jou heb ik zo'n leuke vriendin. Deze zijn voor jou." Vond ik echt zo lief.

stitchlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 11:45

Ik ben nog aan het broeden op een leuk cadeau voor hem, dus hoop in dit topic wat inspiratie op te doen :D

Mijn escape is een goede fles whiskey en natuurlijk een kaart in ieder geval.

Tomorrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 11:52

Ik heb via Instagram iemand gezocht die koekjes maakt en daar mijn wensen aan doorgegeven wat ik erop wil als versiering.
En bij iemand anders ook via Insta, wat bonbons en een hol chocoladehartje laten maken met een briefje erin. Leuk inpakken doe ik zelf, veelste leuk om dat uit handen te geven :D.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 11:56

rien10 schreef:
Niets.

Een aantal jaar geleden van mijn schoonzoon een hele grote bos witte rozen gekregen. (Mijn dochter stond al klaar om ze in ontvangst te nemen, maar ze waren voor mij). "Door jou heb ik zo'n leuke vriendin. Deze zijn voor jou." Vond ik echt zo lief.

Nou dat heb ik nou nooit :')
Wel lief Rien!

mememe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 22:12

Xyris schreef:
Mememe, kan je hem niet gewoon een cadeaukaart geven voor 1 van die dingen? Sommige spellen hebben ook ingame valuta, misschien dat je daar wat mee kan.

Slim idee, al heb ik die al een aantal keer gegeven. Zit ook nog te kijken naar een cadeaukaart voor zo'n speciale sportwinkel, kan die daar wat uitzoeken.
Voor een man toch altijd wel lastig wat te bedenken :o

[/quote]

Oh wat een leuk idee, ben nu ook aan het zoeken naar een ontbijtservice. Wil nog wel iets van een klein cadeautje doen, maar kan even niks verzinnen. Wat kan je verzinnen voor een man die van gamen, lezen en sporten houdt. Normaal kan ik altijd wel wat bedenken, maar ik ben even door mijn ideeën heen -O-[/quote]

Die “van mij” is ook een gamer dus heb hem vorige maand (toen we 7 jaar samen waren), een PlayStation cadeaukaart gegeven. Het is een beetje passen en meten nu er zoveel winkels dicht zijn maar hij was er heel blij mee :D
Ik vergelijk het maar als dat hij mij een cadeaukaart van Epplejeck zou geven haha[/quote]

Hahaha ja snap ik hoor, cadeaukaart is ook niks mis mee. Wordt er in ieder geval wat mee gedaan

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 23:27

Voor mn vriend een bonsai boom van Lego besteld. Heeft ie iets leuks te doen in deze tijd. Kreeg zelf van het weekend al tulpen dus verwacht niks met Valentijn.

Rose123

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 23:31

Hier afgesproken om niks met Valentijn te doen, ook omdat we net een nieuw huis hebben. Beide jarig zijn in december en intussen toch al wat kosten hebben gemaakt de afgelopen 3 maanden.

Geheel onverwachts krijgen we er een klein poesje bij en mogen we deze 15 februari ophalen, dus toch een klein beetje een Valentijnscadeau.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 23:34

Ga tapas afhalen :D :~

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 23:37

Hetzelfde als alle jaren... Niks. Veel leuker om elkaar spontaan te verrassen en dat doen we regelmatig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 23:40

Ik ben forever alone, dus ik trakteer mezelf wel op sushi of zo. :')