8nnemiek schreef:Bij ons is het precies andersomIk maak altijd de rommel, ik kan rustig slapen tussen de kruimels in bed, ik stoor me niet aan een vol aanrecht of modderpoten op de vloer, en mijn vriend heeft juist het liefst alles brandschoon en opgeruimd.. alleen laat hij mij wel het opruimwerk doen
![]()
Oei dat heb ik ook een keer ervaren.. Gelukkig een aantal goede gesprekken over gehad en balans is er nu wel
Ondanks dat je weet dat veel door jou komt qua troep, is het ook belangrijk om aan te geven dat hij ook de handen uit de mouwen mag steken als hij het zo graag zó netjes wilt.. je bent immers met 2 mensen in 1 huis en er moeten van beide kanten compromissen komen. Ik werd echt gek om alles zelf te moeten doen tot overspannenheid toe.. Tot ik zijn verwachtingspatroon probeerde los te laten en af en toe zei; nou succes.
Ik maak altijd de rommel, ik kan rustig slapen tussen de kruimels in bed, ik stoor me niet aan een vol aanrecht of modderpoten op de vloer, en mijn vriend heeft juist het liefst alles brandschoon en opgeruimd..

. Mn huidige vriend is geloof ik grootste sloddervos die er bestaat. Die ziet niks, doet niks en hij vind het wel best allemaal. Wat bij mij best wel wat frustratie kan creëren.