Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

)
Ik heb niks tegen zeeman kleding maar BH's koop ik er niet meer.
"spotgoedkoop" zijn ze ook bepaalt niet. En de prijs/kwaliteit is helemaal treurig.
Ik wil dus ook echt niks zeggen over de overige kleding die ze verkopen maar met de BH's heb ik alleen maar negatieve ervaringen.
maar mijn huid is ook wel extreem gevoelig.ApplePapple schreef:Maar even schopje in dit topic gezien er geen recenter en passender topic is.
Ik ben helemaal klaar met mijn beugel bh´s, ik heb er de afgelopen maanden al zo veel gehad en steeds zijn ze het niet. Bij de hunkemoller en livera mee laten kijken en zaten goed zeggen ze, ik draag ze 1 dag en het is weer niks. Nu weer, nieuwe bh van de livera en zit nu alweer niet fijn, doet pijn, de beugels prikken in mijn borsten.
Dus toch maar op zoek naar een beugel loze bh, wel voorgevormd maar ook een die genoeg ondersteuning geeft in de dagelijkse bezigheden. Want daar ben ik bang voor bij een beugelloze bh...
xSCWx schreef:De eerder genoemde BH van Hema is heel fijn en voldoet aan je eisen. Ik kreeg alleen last van de bandjes die in mijn huid snijden. Ik ben daarom overgestapt op de Sloggi zero feel (hier vlak boven staat een linkje), welke padden zijn. Is de enige BH waar ik zo goed als geen last van krijg. En zelfs die krijgt het voor elkaar om rode striemen op mijn huid te creërenmaar mijn huid is ook wel extreem gevoelig.
ApplePapple schreef:Maar even schopje in dit topic gezien er geen recenter en passender topic is.
Ik ben helemaal klaar met mijn beugel bh´s, ik heb er de afgelopen maanden al zo veel gehad en steeds zijn ze het niet. Bij de hunkemoller en livera mee laten kijken en zaten goed zeggen ze, ik draag ze 1 dag en het is weer niks. Nu weer, nieuwe bh van de livera en zit nu alweer niet fijn, doet pijn, de beugels prikken in mijn borsten.
Dus toch maar op zoek naar een beugel loze bh, wel voorgevormd maar ook een die genoeg ondersteuning geeft in de dagelijkse bezigheden. Want daar ben ik bang voor bij een beugelloze bh...
Dit klinkt echt alsof je een te kleine cupmaat draagt. Doe eens de bandmaat kleiner en 1 of 2 cupmaten omhoog. Dit topic is een eye opener: [MWS] Je draagt de verkeerde bh maat en dit is de oplossing!
ApplePapple schreef:Maar even schopje in dit topic gezien er geen recenter en passender topic is.

xSCWx schreef:Dit klinkt echt alsof je een te kleine cupmaat draagt. Doe eens de bandmaat kleiner en 1 of 2 cupmaten omhoog. Dit topic is een eye opener: [MWS] Je draagt de verkeerde bh maat en dit is de oplossing!