Wie helpt mij aan de perfecte BH? (veel eisen)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

mvdbijl

Re: Wie helpt mij aan de perfecte BH? (veel eisen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-21 12:22

Dan zeker de Victoria secret bh die hierboven genoemd wordt :-)

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-21 12:30

Een greep uit de beugelloze bh's die wij verkopen..

Echt Zeeman.. :D

(ff reclame maken :') )

Afbeelding

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-21 12:32

Mijn ervaring met zeeman BH's zijn dat ze zelfs met mijn bescheiden voorgevel lelijke plooien krijgen, nul ondersteuning bieden en dat ze heel snel lelijk worden en de elastiek "uit leurt". :o Ik heb niks tegen zeeman kleding maar BH's koop ik er niet meer. :o "spotgoedkoop" zijn ze ook bepaalt niet. En de prijs/kwaliteit is helemaal treurig. :o

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-21 12:46

Vind je? Oh joh.. Ja dat kan.. Jammer wel.. :)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-21 12:59

ja, tov hun andere kleding zijn de BH's echt bedroevend. :o Ik wil dus ook echt niks zeggen over de overige kleding die ze verkopen maar met de BH's heb ik alleen maar negatieve ervaringen. :o

Niqui

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-21 13:35

Ik zweer ook bij Primadonna. Prijzig, maar je doet er ook lang mee.

Ik lees vaak dat de meeste vrouwen een verkeerde maat bh dragen. Bij Lincherie (hebben ze die in Belgié ook?) hebben ze een speciale passpiegel die je exacte maten kan scannen. Heel handig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-21 19:29

Ik ben even heel kort overgestapt naar Triumph, zit prima, niet opperdetop maar daar is de prijs ook naar, maar toen na 4 maanden er al een beugel brak toch weer een MarliesDekker aangeschaft.. Quality remains long after the price is forgotten.. En over de prijs gesproken, het verschil tussen die twee is 9,97..
De beugel van mijn MD brak na 5 jaar, en ja, ik heb de beha ook in de wasmachine gedaan..
MD zit zo ontzettend fijn, hier 90E.

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-21 19:44

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-21 20:31

De eerder genoemde BH van Hema is heel fijn en voldoet aan je eisen. Ik kreeg alleen last van de bandjes die in mijn huid snijden. Ik ben daarom overgestapt op de Sloggi zero feel (hier vlak boven staat een linkje), welke padden zijn. Is de enige BH waar ik zo goed als geen last van krijg. En zelfs die krijgt het voor elkaar om rode striemen op mijn huid te creëren :') maar mijn huid is ook wel extreem gevoelig.
ApplePapple schreef:
Maar even schopje in dit topic gezien er geen recenter en passender topic is.
Ik ben helemaal klaar met mijn beugel bh´s, ik heb er de afgelopen maanden al zo veel gehad en steeds zijn ze het niet. Bij de hunkemoller en livera mee laten kijken en zaten goed zeggen ze, ik draag ze 1 dag en het is weer niks. Nu weer, nieuwe bh van de livera en zit nu alweer niet fijn, doet pijn, de beugels prikken in mijn borsten.

Dus toch maar op zoek naar een beugel loze bh, wel voorgevormd maar ook een die genoeg ondersteuning geeft in de dagelijkse bezigheden. Want daar ben ik bang voor bij een beugelloze bh...

Dit klinkt echt alsof je een te kleine cupmaat draagt. Doe eens de bandmaat kleiner en 1 of 2 cupmaten omhoog. Dit topic is een eye opener: [MWS] Je draagt de verkeerde bh maat en dit is de oplossing!

ApplePapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-21 21:22

xSCWx schreef:
De eerder genoemde BH van Hema is heel fijn en voldoet aan je eisen. Ik kreeg alleen last van de bandjes die in mijn huid snijden. Ik ben daarom overgestapt op de Sloggi zero feel (hier vlak boven staat een linkje), welke padden zijn. Is de enige BH waar ik zo goed als geen last van krijg. En zelfs die krijgt het voor elkaar om rode striemen op mijn huid te creëren :') maar mijn huid is ook wel extreem gevoelig.
ApplePapple schreef:
Ik ben helemaal klaar met mijn beugel bh´s, ik heb er de afgelopen maanden al zo veel gehad en steeds zijn ze het niet. Bij de hunkemoller en livera mee laten kijken en zaten goed zeggen ze, ik draag ze 1 dag en het is weer niks. Nu weer, nieuwe bh van de livera en zit nu alweer niet fijn, doet pijn, de beugels prikken in mijn borsten.

Dus toch maar op zoek naar een beugel loze bh, wel voorgevormd maar ook een die genoeg ondersteuning geeft in de dagelijkse bezigheden. Want daar ben ik bang voor bij een beugelloze bh...

Dit klinkt echt alsof je een te kleine cupmaat draagt. Doe eens de bandmaat kleiner en 1 of 2 cupmaten omhoog. Dit topic is een eye opener: [MWS] Je draagt de verkeerde bh maat en dit is de oplossing!

Ga ik zeker in kijken. Super bedankt!

xIrlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-21 22:28

Triumph! Zit volgens mij in het zuiden van Nederland.

Ik vind deze geweldig (heb wel een kleine cupmaat, weet niet hoe het voor grotere maten zit): https://eu.triumph.com/bh-s/voorgevormd ... 0004_Black

Ze hebben deze in meerdere vormen zie ik op de site. Absoluut het proberen waard!

_black_rose_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 05:31

Ik zweer bij de betere lingeriezaken. Daar wordt alles met je gemeteten en gepast, en je krijgt kundig advies.
Je betaalt tot 4x zoveel maar dan heb je ook echt iets fatsoenljks aan.

Dee_Es

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 07:02

Ik haal mijn bh's wel altijd bij Hunkemöller vind ik al duur zat. Ik heb deze: https://www.hunkemoller.nl/voorgevormde ... 71225.html

Heel comfi en geeft een mooie vorm. Heb gehoord dat ie wel wat snel z'n vorm verliest, zelf nog geen last van na een half jaar gelukkig.

Biks2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 07:44

ApplePapple schreef:

Ik zweer bij deze van de H&M.

Afbeelding

Ik draag maat L bij 75F. Voordeel vind ik ook dat mijn borsten er minder aanwezig in zijn. Bij een beugel bh (droeg ik altijd zonder push up) wordt de boel toch naar voren gedrukt.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 12:32

Ik heb nog een merk gevonden met werkelijk de meeste zachte en fijne beha's die je je kunt wensen. Ook hun onderbroeken en shirts en alles zit zo geweldig lekker! OMG. Ik wil niets anders meer.

De ondersteuning vind ik wel maar net een voldoende (al heb ik met 85E totaal geen hangers oid), tis echt meer een bralette wat dat betreft, maar het comfort maakt echt alles goed.

https://bamboobasics.com/pcat/bamboe-on ... dsQAvD_BwE

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 12:57

Ik zou ook zo graag zo iets dragen. Maar dat is met mijn maat een uitdaging, want ze gaan vaak maar tot en met D of E.

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 13:06

Ik ben toevallig laatst geslaagd bij sliponline
Ik heb precies dezelfde eisen alleen dan zonder vulling en dat is onmogelijk blijkbaar. Kon ze uiteindelijk met vulling wel vinden! Bij sliponline hadden ze beide gelukkig!
Best stom eigenlijk dat zoveel vrouwen graag een bh zonder beugels willen en dat het onmogelijk te vinden is. Ik heb hiervoor van livera bhs gehad en die waren zoooo fijn en zijn denk ik zeker 5 jaar als het niet langer is goed gebleven. Helaas heeft livera ze er uit gedaan en zijn ze dus met vulling terug gekomen.

Eleeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-21 13:52

Hier alleen Marlies Dekkers , maar ze hebben ( bijna ) allemaal beugels . Geen bh te vinden die lekkerder zit wat mij betreft.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-21 10:42

Fijn topic! Heb net ook een stel van die sloggi feel besteld. Ben benieuwd! Ik droeg altijd beugel BHs, maar het eerste wat ik na mijn werk deed als ik in de auto stapte was die BH uit.

Tijdens Corona alleen maar thuis gewerkt en daardoor al die tijd amper BHs gedragen. Heb niet zo’n grote cup, dus ging prima.

Maar als ik dan de deur uit ging moest er toch weer 1 aan. Uiteindelijk een fijne sport BH gekocht, maar soms komen die bandjes onder mijn shirt uit bij mijn nek en dat kan op mijn werk echt niet.

Ben heel benieuwd!

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-21 11:31

xSCWx schreef:

Dit topic wilde ik ook al plaatsen. Voor mij was het echt een eyeopener. Ik draag nu 75E en daarvoor 80C.
Die genoemde bh van de Hema heb ik nu en ik geloof dat ik daar een F cup van moet hebben.
Ik houd overigens wel van beugel bh’s en had altijd fijne van bonprix, maar die hebben ze niet meer in ‘grote maten’.