Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
nuscaniels schreef:Werk is voor mij ook 33 km verderop, normaal half uurtje. Vind dat wel een behoorlijke afstand om met dit soort omstandigheden te moeten doen. Zeker met 0.0 ervaring hiermee. Ik heb pas 1.5 jaar mijn rijbewijs en hoewel ik in die korte tijd ruim 35000 km weg heb is dat heel anders dan met dit.
Heb al voorbereidingen getroffen en alvast weekboodschappen gehaald. Verder zoveel mogelijk gedaan zodat ik zo weinig mogelijk verplicht weg hoef
Alleen maar eruit als ik het leuk vind!
Kan niet wachten _Lorette_ schreef:Hoe onverstandig zou het zijn om de weg op te gaan? Snap dat je de auto beter kunt laten staan, maar wat als het om een vaccinatie van een 90 plusser gaat? Ik vind dit wel lastig, hoor. Ik weet echt niet hoe erg het gaat worden... Ben 3 jaar geleden met code rood de weg op gegaan omdat ik mijn vriend nog wel even wilde zien op zijn verjaardag, maar dat was achteraf gezien niet de meest verstandige keuze. Het ging goed, maar leuk of veilig was anders.
Veriye schreef:Ach, wij zien het wel.
Ben opgegroeid in Beieren/Oostenrijk, dus ja, vind het nu niet schokkend wat ze voorspellen.
Moet alleen nog een sneeuwschep dan bezorgen haha.
Petra_O schreef:Normaal gesproken ben ik gek op sneeuw, maar mijn pony staat zwaar hoefbevangen en moet 4 keer daags medicijnen hebben... Beetje lastig als ik er niet kan komen. Maar even een backup plan bespreken met de stalhoudster.
Tiggs schreef:Alleen heb je daar meestal een 4WD auto met winterbanden en weet je hoe je sneeuwkettingen omdoet. En mensen gaan daar hopelijk niet als idioten rijden als het een beetje sneeuwt.