Welke stofzuiger is geschikt voor onze wensen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

paars

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 13:02

De herrie staat me meer en meer tegen. Ik hoef niet naar muziek te luisteren
Ik heb al...25 jaar...een Kirby G3. Wereldmachine.
Maakt veel maar met de turboborstel krijg ik alle haren van de bank en met het opzetstuk voor de kleden worden die ook goed schoon.
Ik wil dus ook naar iets anders gaan kijken. Mss komt dat lawaai door de leeftijd (van de stofzuiger dan hè :D )

daantjuhhh

Re: Welke stofzuiger is geschikt voor onze wensen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 13:08

Ik heb de beste aankoop gedaan uit mijn leven vorig jaar _O-

Deze stofzuiger voor iets minder dan 200€.
Zelfs de tuinverbouwing met zand kwam hij top door heen.
Hij heeft 9 meter kabel *\%/*
Maakt niet te veel herrie en zuigt als een tierelier.
Geen zak (ideaal met al dat kattengrit en haar wat ik dagelijks wegzuig)

Bekijk Bosch BGS2U330 - Serie | 4 - Stofzuiger zonder zak op: https://www.bol.com/nl/p/bosch-bgs2u330 ... _iphoneapp

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 13:14

Hier ook een Kirby, G6 model (is van ‘00). Kun je werkelijk alles mee maar is wel zwaar als je er trappen mee op moet.

Telkens als mensen het over Henry hebben denk ik aan dit filmpje:

https://youtu.be/wpqmaCNkg9g

Kan er niks aan doen en lig elke keer weer dubbel _O-

mvermeulen1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 13:16

Wij hebben 3 paarden en 3 honden dus ook veel zand en haar en weet ik wat nog meer haha. We hebben ook een dyson en omdat ik ook een trimsalon aan huis heb ik ook bouwstofzuiger van Karcher en ik moet zeggen dat we de vaker gebruiken dan de dyson. Is zakloos en dat scheelt hoop geld. Hij maakt wel hoop herrie ne ik vind het snoertje net iets te kort maar hij zuigt goed en schoonmaken is ook zo gedaan.

BillyJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 13:17

Ik heb nu de thomas boxer en ben er zoooooo mega blij mee!!!
https://www.thomas-stofzuigers.nl/thomas-boxer/

Je kan er gewoon mee stofzuigen, water zuigen én diepreinigen met water voor zowel vloer als meubels/tapijt.
13m snoer dus ik hoef bijna nooit meer van stopcontact te wisselen _/-\o_
Veel extra stukken erbij die heel effectief zijn in het verwijderen van hondenhaar uit textiel of vloerbekleding.
Via de reviews vind je dat hij luid is, maar in vergelijking met mijn oude phillips is hij erg stil hahaha

Hij is wel niet zakloos. De thomas aqua oid wel volgens mij en heeft ook de waterfunctie.

Ik wil nooit meer een andere *\o/*

1x per week doe ik met de waterfunctie de vloer diepreinigen, veel effectiever dan dweilen hier en daarna ruikt alles héérlijk fris, gebruik hem zelfs op de eiken vloer want het is droger nadien dan gewoon dweilen. De sofa ed doe ik 1x per maand met de waterfunctie. (Je zou verbaasd zijn hoeveel vuil daaruit kan komen haha)
Laatst bijgewerkt door BillyJ op 05-02-21 13:20, in het totaal 3 keer bewerkt

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 13:17

Robotstofzuiger! Die doet hier 1x per dag een uur zn kunstje en we kunnen weer in een schoonhuis leven. Hier ook paarden en langharige grote hond. Maar gaat echt perfect ik heb de eufy robovac 35c

Lay_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 13:26

Wij hebben sinds 2007 of 2008, weet het niet precies meer een Dyson.
Deze om precies te zijn:
Afbeelding

Hij doet na al die jaren nog uitstekend zijn werk, langharige katten, golden retriever,Bordeaux dog x Bullmastif, paarden aan huis, verbouwing van boerderij, 4 kinderen en man kan hij allemaal aan.

Mijn man heeft er 5 jaar geleden wel een andere motor ingezet ( 1800w) omdat we dachten dat die kapot was maar dat bleek een kink in de kabel te zijn.

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-21 13:35

Lay_D schreef:
Wij hebben sinds 2007 of 2008, weet het niet precies meer een Dyson.
Deze om precies te zijn:
[ [url=m/HaSFEt.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hij doet na al die jaren nog uitstekend zijn werk, langharige katten, golden retriever,Bordeaux dog x Bullmastif, paarden aan huis, verbouwing van boerderij, 4 kinderen en man kan hij allemaal aan.

Mijn man heeft er 5 jaar geleden wel een andere motor ingezet ( 1800w) omdat we dachten dat die kapot was maar dat bleek een kink in de kabel te zijn.

Deze heb ik ook

Hubbels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-21 08:44

Dank meiden voor alle tips!

Het is uiteindelijk een Miele geworden vraag me geen type,wel iets met cats and dogs.
Maar wat ik het meest spannende vind, is dat hij morgen, zondag met die sneeuwblizzard, door meneer Coolblue geleverd wordt!

Ben benieuwd

BillyJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-21 08:58

Hubbels schreef:

Het is uiteindelijk een Miele geworden vraag me geen type,wel iets met cats and dogs.
Maar wat ik het meest spannende vind, is dat hij morgen, zondag met die sneeuwblizzard, door meneer Coolblue geleverd wordt!

Ben benieuwd

Ik wil graag weten hoe hij bevalt hou je ons op de hoogte?

Cerilene_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-21 10:12

Ik heb een Dyson v8 animal plus. Unpopular opinion: wat een overhyped en overpriced fluitsignaal. Dacht echt dat het superhandig zou zijn, maar ik gebruik hem alleen voor de auto en de trap.

Daarnaast heb ik een philips powerpro, die is top! Zuigt goed, normaal geluid, makkelijk te legen, niet te zwaar en ik hoef de stekker maar 1 keer te verzetten om het hele huis te doen (3 etages, 140m2).

Hubbels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-21 10:37

BillyJ schreef:
Hubbels schreef:

Ben benieuwd

Ik wil graag weten hoe hij bevalt hou je ons op de hoogte?

Doen ik, eerst maar eens zien of het morgen geleverd gaat worden :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-21 18:30

Hubbels schreef:

Ben benieuwd

Goeie keus, ik heb onlangs ook een Cats&dogs aangeschaft, zo blij mee.
Maar sowieso Miele <3
Kan alleen niets met die parketborstel, haha, ach, marktplaats :o :D