Huawei p30 pro new edition

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 14:22

Hevonen schreef:
Ik heb de p30 new edition besteld. Durfde het toch aan, deels dankzij de berichten hier. Heb 'm nu twee dagen. Prachtig toestel, mooi scherm, maakt prima foto's. Ben er heel blij mee. Alleen is Huawei wel heel erg aanwezig in alle apps en vaak lastig te overrulen of te vervangen door andere apps.

Dat laatste snap ik niet?
Je kunt bij de P30 toch gewoon de Google play store gebruiken?

Hevonen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 10:01

Storm schreef:
Hevonen schreef:
Ik heb de p30 new edition besteld. Durfde het toch aan, deels dankzij de berichten hier. Heb 'm nu twee dagen. Prachtig toestel, mooi scherm, maakt prima foto's. Ben er heel blij mee. Alleen is Huawei wel heel erg aanwezig in alle apps en vaak lastig te overrulen of te vervangen door andere apps.

Dat laatste snap ik niet?
Je kunt bij de P30 toch gewoon de Google play store gebruiken?

Zeker, maar je kunt bijvoorbeeld de Huawei-apps niet verwijderen en het is soms een gedoe om ze te stoppen om het google-alternatief te kunnen gebruiken.

Storm

Re: Huawei p30 pro new edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-21 19:45

Ah ik snap het. Ik heb die allemaal in een mapje bij elkaar gezet en daar kom ik dus nooit :') gelukkig is de opslag groot genoeg.

DeTjoeter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-21 18:14

Ik heb de Huawei p40 lite inmiddels een aantal dagen in gebruik en ik ben er ontzettend blij mee! Ik moest wel even wennen aan de bediening, zonder 'terug' knop, maar dat went snel. Het downloaden van de apps was via Petal search heel gemakkelijk. :D

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 21:27

Super om te horen! Wat vind je van de camera?

DeTjoeter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-21 17:10

Afbeelding de camera is fantastisch :D *\o/*

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 17:15

Aahhhh wat een lief snoetje!

DeTjoeter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-21 12:54

Ik heb nog even een vraag die Storm hopelijk kan beantwoorden. Ik stel hem hier, want wie weet zijn er meer mensen die er tegenaan lopen/gaan lopen.

Ik wil graag de ING bankieren app op mijn telefoon zetten, maar dat kan niet. Dat is niet zo erg, maar als ik via mijn telefoon online wil bankieren, dan moet dat weer via de app, die ik dus niet kan installeren. Heb jij enig idee hoe ik dat wel voor elkaar kan krijgen?

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-21 13:46

Imaani schreef:
Ik heb nog even een vraag die Storm hopelijk kan beantwoorden. Ik stel hem hier, want wie weet zijn er meer mensen die er tegenaan lopen/gaan lopen.

Ik wil graag de ING bankieren app op mijn telefoon zetten, maar dat kan niet. Dat is niet zo erg, maar als ik via mijn telefoon online wil bankieren, dan moet dat weer via de app, die ik dus niet kan installeren. Heb jij enig idee hoe ik dat wel voor elkaar kan krijgen?

Hoi, er zijn 2 manieren waarop het moet kunnen. De ene manier is via Phoneclone, als je je oude mobiel nog hebt, zet je alle oude apps op je nieuwe mobiel.
De andere manier is de Aurora store. Dat is een soort kopie van de Google Playstore. Ik kan een heel verhaal gaan typen, maar makkelijker is om even deze link te bekijken:
https://consumer.huawei.com/nl/communit ... cId_31147/

Ik zag wel dat de website waar je deze app kunt downloaden, er even uitligt.