love_odin schreef:Wat staat er in het ouderschapsplan die jou ouders hebben opgesteld?
Staat daar ook daadwerkelijk in dat hij jou moet betalen vanaf je 18de?
Ex van mijn vriend wou zwart op wit dat zij namelijk als de kinderen gingen studeren tot 25ste betaald kreeg.
En dat het naar haar moest en niet de kinderen.
(Zijn we natuurlijk niet in getrapt)
Maar denk wel dat je moet weten wat de afspraken van jou ouders waren voordat je verder kijkt.
In het ouderschapsplan staat hij dat hij al mijn kosten zal betalen, maar hij zegt dit nu allemaal niet meer te willen doen. Ik weet niet hoe veel dit kan betekenen,als in op kamers gaan of studie, of ook mijn autorijlessen die pas 1/3e zijn betaald.
_Bonte_ schreef:Maar stel jezelf even de vraag.
In het slechtste geval:
Is elke maand opnieuw een brief sturen via de advocaat voor geld het waard.
Zijn de verplichte contact opnames vanwege het geld het waard ?
Ikzelf heb ook een verhaal zoals de jouwe , contact met hem kon ervoor zorgen dat ik nu mogelijks meer centjes had. Maar emotioneel gezien heb ik er veel meer aan om te lossen. Om die centjes zelf bij te verdienen. Om de emotionele last en kopzorgen om van een ongewenste persoon niet meer af te hangen los te laten ...
Al die uren zweten en zwoegen om rond te komen wegen zeeeeker op tegen de emotionele schade die anders zou blijven.
Dit klopt zeker! Maar als lbio elke keer achter zijn kont aangaat zoals sommige zeggen dan heb ik dat natuurlijker liever. Als ik elke maand contact met hem moet hebben dan liever niet.
Laatst bijgewerkt door AylaL op 02-02-21 20:36, in het totaal 1 keer bewerkt