Ik heb een paar keer slapende bloemen gehad, superleuk! Die zet je in een vaas en dan worden ze wakker en staan nog een dikke week mooi te wezen
Marrit89
Geplaatst: 29-01-21 16:54
Ik denk dan gelijk aan tulpenpost. Al een aantal keer verstuurd en zelf vorig jaar ook ontvangen. Kwaliteit is goed! http://www.tulpenpost.nl
Walkure
Geplaatst: 29-01-21 16:57
Zijn leuke dingen genoemd al! Nog suggesties:
- Brievenbus taart of brownie (brownies zijn plat en vrij gemakkelijk op te sturen) - Chocomelk 'korrels' en mini schuimpjes om lekker zelf chocolademelk te maken (enige benodigdheden zijn een mok, melk, en evt. slagroom ) - Heeft ze huisdieren? Dan nog iets lekkers voor de huisdieren erbij? Gewoon iets van een snackje.
Chiren
Geplaatst: 29-01-21 17:11
Een goed Engels boek om deze tijd door te komen. Zijn er zat onder de €10 te vinden en kan in het pakketje. Is imo veel leuker dan het zoveelste paar sokken, maskertje of flesje douchegel wat niet je product is. En weer veel plastic overschot (aangezien je milieubewust aan gaf). Bij een boek past de thee en chocolade ook goed.
Je hebt ze in allerlei thema’s met verschillende soorten zaadjes.
Duke
Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-21 18:12
Inmiddels heb ik al van alles verzameld en zojuist het laatste besteld. Dank iedereen voor de suggesties!
Dit is het geworden:
- allereerst een lieve brief met het hoe en waarom van dit pakketje - twee van mijn favoriete theetjes van Pukka - chocolaatje is een Tony Chocoloney paaseitje geworden - een zelf gemaakt receptenkaartje van mijn favo comfortfood - een kleine Kneipp douchegel - een gezichtsmaskertje - een lief kaartje op groeipapier om in de tuin te planten met een toepasselijke quote over vriendschap
Als ik het klaar heb en gestuurd heb, dan zal ik nog een foto posten. Heb nu nog niet alles binnen.
Dit is het geworden. Ga zo langs een vriendin en wilde gelijk het eerste doosje meenemen, dus vanochtend de laatste dingetjes afgemaakt:
Inhoud: - Lieve brief (met qr-code naar speciale vrienden-playlist, wat een leuk idee was dat van Chiren) - Favoriete comfortfood recept - Groeipapiertje met friends-quote - 2 lekkere pukka theetjes - chocolaatje - douchegelletje - gezichtsmaskertje - gelukspoppetjes
Op de doos nog mooi in brushletters de naam van de vriendin.
En nu maar hopen dat die paar Bokkers onder mijn vrienden dit topic niet vinden voor ze het doosje hebben ontvangen, anders is de verrassing eraf.