Wat voor schoenen kunnen hierbij?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Stephanie_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 00:41

Ik weet het je zei geen loafers maar ik meld ze toch even haha. Er zijn ook hier veel verschillende soorten en modelletjes.

https://www.manfield.com/dames/zwarte-s ... 11044.html

Aangezien je het ook onder een pantalon wilt dragen zou ik voor wat laags gaan:). Boots onder een pantalon kan hem weer “net niet” worden met de lengte spreek ik uit ervaring. En onder een drukke pantalon zou ik sowieso niet zo snel voor grove boots of cowboylaarzen gaan.

Loafers zijn voor mij zomer, winter, jurk, jeans eigenlijk met alles de makkelijkste optie. Ze zitten ook echt als pantoffels. (Heb ze in 7 kleuren oeps) ook super leuk onder een stoere momjeans met een truitje erop.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 14:53

Onder een pantalon draag je ballerina's, loafers, pumps of pakschoenen. Als je een flair model hebt kom je ook nog wel weg met een schoen/laars met een scherp neusje. Anders kan je laarzen/enkellaarzen/dr. Martens daar m.i. op kantoor echt niet mee combineren.

Een jurkje geeft wat meer mogelijkheden. Een jurkje icm ballerina's of loafers is vaak al heel braafjes en zou ik daarom niet zo snel doen. Pakschoenen staan niet mooi onder een jurkje. Dus dan kom je eerder uit bij enkellaarsjes, biker boots, dr. Martens, hoge laarzen of een sneaker die kantoor proof is.

Joanne1997

Re: Wat voor schoenen kunnen hierbij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 15:01

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-21 15:16

Ik heb nu 5 paar schoenen besteld zodat ik wat verschillende kan passen, ben benieuwd

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 17:56

Prairy schreef:
Ballerina's?

Dit zou ik echt niet doen.
Ik zou voor een paar vlotte, simpele enkellaarsjes gaan. Kunnen onder pantalon en onder jurkje.
Ben benieuwd welke je besteld hebt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 17:57

Doubtless schreef:
Onder een pantalon draag je ballerina's, loafers, pumps of pakschoenen. Als je een flair model hebt kom je ook nog wel weg met een schoen/laars met een scherp neusje. Anders kan je laarzen/enkellaarzen/dr. Martens daar m.i. op kantoor echt niet mee combineren.

Een jurkje geeft wat meer mogelijkheden. Een jurkje icm ballerina's of loafers is vaak al heel braafjes en zou ik daarom niet zo snel doen. Pakschoenen staan niet mooi onder een jurkje. Dus dan kom je eerder uit bij enkellaarsjes, biker boots, dr. Martens, hoge laarzen of een sneaker die kantoor proof is.

Imo is dit een beetje afhankelijk van je kantoorsfeer. Mijn Dr Martens zijn echt mijn nette schoenen, dus ik vind ze ook echt heel prima onder pantalons kunnen.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 19:20

Oh ja zie dat ik het verkeerd zeg. ik vind dat niet eens zo aan kantoor liggen, ik vind dr martens onder een pantalon gewoon niet mooi :D