Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
NoGo schreef:Tja ik zal wel apart zijn maar ik snap dit dus echt niet....
Waarom zou je op je handen moeten zitten of vrienden/vriendinnen moeten ontvolgen.
Blijkbaar wil je dus zo graag je eigen mening doordrukken dat dit voor jou nodig is.
Waarom niet gewoon mensen in hun waarde laten als iemand wil geloven dat het volledig 1 grote farce en nep is dan moet diegene dat toch gewoon geloven, zolang men jouw er persoonlijk niet mee schaadt waarom zou je je er dan druk om maken.
Ik voel mij nav dit topic des te blijer met de fijne mensen om mij heen, waarmee ik soms totaal niet op 1 lijn zit maar waarmee ik prima over corona kan praten en er gewoon wederzijds respect is voor de mening.
Earth schreef:NoGo schreef:Tja ik zal wel apart zijn maar ik snap dit dus echt niet....
Waarom zou je op je handen moeten zitten of vrienden/vriendinnen moeten ontvolgen.
Blijkbaar wil je dus zo graag je eigen mening doordrukken dat dit voor jou nodig is.
Waarom niet gewoon mensen in hun waarde laten als iemand wil geloven dat het volledig 1 grote farce en nep is dan moet diegene dat toch gewoon geloven, zolang men jouw er persoonlijk niet mee schaadt waarom zou je je er dan druk om maken.
Ik voel mij nav dit topic des te blijer met de fijne mensen om mij heen, waarmee ik soms totaal niet op 1 lijn zit maar waarmee ik prima over corona kan praten en er gewoon wederzijds respect is voor de mening.
Ja dat ze een mening hebben over corona dat heeft een grens. Als mensen dingen gaan delen waarin de politie of de maatregelen worden vergeleken met nazi's of de tweede wereld oorlog, dan raak ik gewoon heel erg geïrriteerd. Want ik vind dat gewoon echt veel te ver gaan, mijlen te ver.
omdat ik zie dat mijn vaste contact lijdt onder het doorgeslagen viruswaanzin gedrag van zijn alleroudste vriendschap.
Mariposa11 schreef:Agree to disagree
Het is echt niet zo moeilijk elkaar in elkaars waarde te laten. Hoewel je op bokt ook bijna afgemaakt wordt als je mening anders is, heel jammer.
Respecteer elkaars mening, of er nu achter staat of niet en laat t los als die anders is dan die van jezelf.
Het is echt niet zo moeilijk elkaar in elkaars waarde te laten. Hoewel je op bokt ook bijna afgemaakt wordt als je mening anders is, heel jammer.
Respecteer elkaars mening, of er nu achter staat of niet en laat t los als die anders is dan die van jezelf.
Alleen ben ik dan vrij om die mensen niet toe te laten in mijn leven. Ik word er namelijk niet gelukkiger van. En dan heb ik het natuurlijk wel over meningen die zo haaks op elkaar staan dat het voor mij gewoon echt niet meer goed voelt om met zulke mensen om te gaan. KimD schreef:Ik heb er inmiddels een harde lijn in getrokken. Behoor je tot de complotdenkers dan heb je in mijn leven niks te zoeken. Net zo als mensen die continu roepen 'tis maar een griepje'.
Wegwezen. Van social media maar ook uit mijn contacten. Zo'n mensen wil ik absoluut niet in mijn kringen hebben.
Als mensen dat andersom van mij denken, ook best, kan ik mee leven.
KimD schreef:Ik heb er inmiddels een harde lijn in getrokken. Behoor je tot de complotdenkers dan heb je in mijn leven niks te zoeken. Net zo als mensen die continu roepen 'tis maar een griepje'.
Wegwezen. Van social media maar ook uit mijn contacten. Zo'n mensen wil ik absoluut niet in mijn kringen hebben.
Anna_Dani schreef:KimD schreef:Ik heb er inmiddels een harde lijn in getrokken. Behoor je tot de complotdenkers dan heb je in mijn leven niks te zoeken. Net zo als mensen die continu roepen 'tis maar een griepje'.
Ook als het je ouders zijn of later je (eventuele) kind?
Mijn moeder en ik staan lijnrecht tegenover elkaar qua mening over de maatregelen. Maar over de andere 80.000 onderwerpen die we per jaar zo ongeveer bespreken zijn we het wel eens. Toch zonde om dan haar nummer uit mijn telefoon te wissen.
Anna_Dani schreef:Ook als het je ouders zijn of later je (eventuele) kind?
Mijn moeder en ik staan lijnrecht tegenover elkaar qua mening over de maatregelen. Maar over de andere 80.000 onderwerpen die we per jaar zo ongeveer bespreken zijn we het wel eens. Toch zonde om dan haar nummer uit mijn telefoon te wissen.
996981 schreef:Ik vind het dus heel heftig, bijna eng, dat een virus mensen zo uit elkaar kan drijven en radicaal kan maken...
Jessix schreef:Anna_Dani schreef:
Ook als het je ouders zijn of later je (eventuele) kind?
Als ik hem mag beantwoorden. Als mijn moeder of kind overtuigd zou zijn dat de regering zou bestaan uit baby bloed drinkende pedofielen, etc. en dat elke keer ter spraken zou brengen.... Ja dan gaat de deur gewoon dicht. Als we het onderwerp kunnen vermijden dan kunnen we wel verder al zou mijn mening over haar dan wel anders zijn..
bigone schreef:Meningsverschil is niet het probleem , wel wanneer een kennis/vriend/familielid het leven van anderen in gevaar brengt door zich totaal niet aan de maatregelen te houden. Dit soort mensen is het niet waard om nog energie in te steken.
996981 schreef:Jessix schreef:
Als ik hem mag beantwoorden. Als mijn moeder of kind overtuigd zou zijn dat de regering zou bestaan uit baby bloed drinkende pedofielen, etc. en dat elke keer ter spraken zou brengen.... Ja dan gaat de deur gewoon dicht. Als we het onderwerp kunnen vermijden dan kunnen we wel verder al zou mijn mening over haar dan wel anders zijn..
Er is een heel groot grijs gebied tussen mensen die denken dat Corona een griepje is en mensen die overtuigd zijn dat de regering zou bestaan uit baby bloed drinkende pedofielen
Jessix schreef:996981 schreef:
Er is een heel groot grijs gebied tussen mensen die denken dat Corona een griepje is en mensen die overtuigd zijn dat de regering zou bestaan uit baby bloed drinkende pedofielen
Dat zeg ik ook en daarbij dus dat ik die laatste categorie uit mijn leven ban.