Cowgirl schreef:karuna schreef:Ik volg het met een half oog maar wil eigenlijk daarvoor kop in het zand steken omdat door de houding van de meeste nederlanders ook ons vooruitzicht niet zo blij maakt
de continue ontdekking van illegale feestjes, vanmorgen in het bos weer grote groepen volwassenen dicht op elkaar wandelend gepasseerd. Het weigeren mondkapjes te dragen enz. En nog steeds het afdoen van het is maar een griepje.
Je vergeet de kerk....
De kerken die ik ken houden zich prima aan de regels met maximaal aantal mensen en alles live uitzenden. Of bedoel je iets anders?
dit is vele male erger dan ik had verwacht.
In Londen wonen de mensen ook nog eens dicht opeengepakt, met zoveel mogelijk mensen in kleine appartementen gepropt, dus als er ergens een plek is waar dat virus, zeker als het een nog besmettelijkere variant betreft, snel om zich heen kan grijpen, is het daar... En dan nog zijn ze verbaasd.

Gemeenteraadvergaderingen die gewoon op locatie werden gehouden. Klasgenoot in de recruitment, ja moest gewoon naar kantoor hoor! Er zijn overigens ook werkgevers die het wel goed doen hoor, andere klasgenoot zei ook van bij mij mag niemand naar kantoor, alleen hoge functies. Bij mijn vader idem (mag alleen naar kantoor als er door managers toestemming is gegeven en dat wordt alleen als het echt nodig is.). En ook op het hoofdkantoor van mijn werk (supermarkt), werkt toch echt het gros van de mensen thuis. Dus ja het hangt er net vanaf waar je kijkt, wat mij betreft zouden ze best eens wat kantoren langs mogen gaan om te kijken of de mensen die er zitten, wel echt een functie hebben waarvoor ze daar moeten zijn.