Lichtkinderen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 18:14

Echt, wat verwacht je dan als je een baby meesleept naar zo'n duurbetaalde geneeskundige?
Dat ze zegt dat je kind uit midden-aarde komt, bij de orks uit de grond getrokken?

Voor dergelijke tarieven duw ik ook wel wat veren in je bips.

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 18:15

Ik was volgens mijn ouders ook zo’n altijd lieve makkelijke blije baby waarvan men altijd zei dat ik leek dat ik diep nadacht.
Nooit geweten dat ik dringend de wereld moet gaan redden, ben al de 40 gepasseerd dus ik moet er fors tempo achter gaan zetten :oo
Mijn dochter is ook zo‘n ongecompliceerd kind dus dan zijn we in iedergeval met z‘n tweeen.

Romeo2007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-21 18:18

Palmera schreef:
Echt, wat verwacht je dan als je een baby meesleept naar zo'n duurbetaalde geneeskundige?
Dat ze zegt dat je kind uit midden-aarde komt, bij de orks uit de grond getrokken?

Ik heb nergens gezegd dat ik mijn kind mee heb genomen. Was daar even om een potje vitamine d3 op te halen ;)
Geen aannames doen he ;)

Overigens gaat het hier niet om mij of onze baby. Het gaat hier erom of er bokkers zijn die hier een bepaalde visie op hebben. Ik had er gewoon nog niet eerder van gehoord en dacht bokt weet raad. Maar heb alleen geen zin dat ik mijzelf moet gaan verdedigen (omdat ik schijnbaar veren in mijn reet laat steken).
Laatst bijgewerkt door Romeo2007 op 07-01-21 18:22, in het totaal 2 keer bewerkt

marleen_88

Re: Lichtkinderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 18:19

Ik weet niet zo goed wat ik hiermee moet. Ik geloof er echt niet in, ik zou zeggen: "geniet van je tevreden, lieve baby."

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 18:20

Sunnda schreef:
Suzanne F. schreef:
Ze riepen 14 jaar geleden ook al over nieuwe tijdskinderen. Die kwamen blijkbaar niet en nu roepen ze nog steeds hetzelfde?

Sterker nog..22 jaar geleden al..

Ik denk inderdaad dat ze grof ge/misbruik maken van het feit dat elke ouder wil horen dat zijn of haar kind uniek is en anders dan al die andere kinderen.

Ja mijn moeder is een blauwe maandag onder invloed van zo'n gebedsgenezer geweest en die vond mij een nieuwetijdskind.

Mij. Haha.

Als je er in gelooft is dat prachtig natuurlijk. Zelf heb ik er niks mee.

Mijn 2e is ook zo'n heerlijk wijs kind maar dat heeft ze van m'n babydaddy.

Mijn 1e lijkt mij op mij. Alvast sorry mensen.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 18:20

Citaat:
We spraken over dat mijn baby altijd vrolijk is, nooit huilt en altijd wel lijkt alsof ze het begrijpt. Wat ik van mijn geneeskundige begrijp is dat er een nieuwe lichting op aarde komt, namelijk 5d mensen. Wij leven nu in 3d tenzij je hooggevoelig bent en bv. Engelen en gidsen kan zien.

48 jaar terug was ik ook een vrolijke, makkelijke baby (en ik was/ben niet de enige).
En nee ik heb nooit engelen/elfen gezien.

Over mijn dochter was ook iemand die zulke rare dingen beweerde en zij was juist heel onrustig en gevoelig voor prikkels.

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 18:22

Romeo2007 schreef:
Hahaha ik weet dat dit een onderwerp is waar sommigen echt stuk om kunnen loggen. Maar he, dat mag! Hoop alleen op nog wat reacties van bokkers die zich erin verdiept hebben.

Pluisje88, klopt idd dat bedoel ik! Ik ga daar eens een kijkje nemen.

Ik heb inhoudelijk niets bij te dragen aan dit onderwerp, maar respect TS hoe je reageert op de reacties! Ik hoop voor je dat er mensen reageren die zich hierin verdiept hebben of andere nuttige tips hebben. :j Het zou zonde zijn als dit topic wordt overspoeld door mensen die niks hebben met dit onderwerp. Wellicht kunnen zij een eigen topic openen om grappen in te maken? :')

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 18:23

Oh my.... Moeten we al alu hoedjes gaan vouwen?

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 18:25

Ik denk dat mensen die er meer over weten zich hier niet gaan melden Cinderella. Je gaat dan nog net niet op de brandstapel maar de online schandpaal staat al op je te wachten. Jammer hoor...

celticpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 18:25

lees met een vette knipoog...

in mijn tijd was mijn buurjongen een druk kind, nu heet dat adhd
vroeger was ik een dromer, nu heet dat add
ons neefje kon niet tegen veranderingen, noemen ze nu autisme
ons slimme zusje zou nu Hoogbegaafd genoemd worden
mijn vriendinnetje wat snel van slag was en alle dieren uit de straat verzorgde, noemen wij nu hooggevoelig

kinderen zijn zoals ze zijn, hoe je het ook noemt, toen of nu, heerlijk toch een kind wat ongecompliceerd is en ben benieuwd wat voor moois hij/zij de wereld gaat brengen!.

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 18:26

Romeo2007 schreef:
Palmera schreef:

Ik heb nergens gezegd dat ik mijn kind mee heb genomen. Was daar even om een potje vitamine d3 op te halen ;)
Geen aannames doen he ;)

Overigens gaat het hier niet om mij of onze baby. Het gaat hier erom of er bokkers zijn die hier een bepaalde visie op hebben. Ik had er gewoon nog niet eerder van gehoord en dacht bokt weet raad. Maar heb alleen geen zin dat ik mijzelf moet gaan verdedigen (omdat ik schijnbaar veren in mijn reet laat steken).

Nog bijzonderder: een vaststelling zonder dat kind te zien.

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 18:29

Ik ben als kind doodgegooit met boeken en informatie over verschijningen, uitverkorenen en zelfs einde der tijden en de nieuwe wereld. Het is mislukt, nooit een engel gezien en het einde der tijden werd afgelast, misschien was ik per ongeluk maar 4d.

Edit: nee deze post is geen grap, mijn moeder liet zich ook even te veel meeslepen.
Laatst bijgewerkt door Mungbean op 07-01-21 18:31, in het totaal 1 keer bewerkt

sevke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 18:29

5D kinderen? Gelukkig hebben ze snel een nieuw model gemaakt, want de 4D's vielen wat tegen. :') Mijne toch althans. Het prototype was een blèrende versie die zich in de supermarkt over de vloer liet rollen omdat ze geen chips kreeg. De volgende uitvoering was dan wel heel makkelijk als baby, maar heeft dit ruimschoots gecompenseerd in de puberteit. :knuffel:
Ben benieuwd wanneer de Chinezen versie 6D op de markt gaan brengen :j

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 18:30

Het is ook altijd goed nieuws bij die orthomuleculaire geldzuigtherapeuten. Ze zullen nooit eens zeggen dat t feit dat je baby veel lacht betekend dat ze onder de vierde maan van Saturnus is geboren en daardoor negatieve aardstralen activeert.
Levert natuurlijk minder centen op dan moeders vertellen dat ze een zeeeeer bijzonder lichtgevend nieuwetijdswondertje hebben uitgekakt.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 18:31

Ik hoop overigens voor de TS dat ze via pb wat serieuzere reacties krijgt :D .

Ik geloof hier absoluut niet in, en ik vind de reacties best humor, maar kan me voorstellen dat TS op meer had gehoopt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 18:33

Het sneeuwt.
Special Snowflakes.

:#

Inoterry

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 18:44

Er zijn meer en meer mensen die er in geloven. En juist door dit soort reacties houden heel veel van die mensen hun mond er over.
TS, ik denk dat de boeken van Cathelijne Fillipo wel interessant voor je zijn :)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 18:50

Inoterry schreef:
Er zijn meer en meer mensen die er in geloven. En juist door dit soort reacties houden heel veel van die mensen hun mond er over.
TS, ik denk dat de boeken van Cathelijne Fillipo wel interessant voor je zijn :)

Ik vind een beetje de draak steken wel leuk maar sommigen reageren al hun corona frustraties even af volgens mij.

Deugenietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 18:58

Ik reageer wel even.

Ik herken veel in het verhaal, alleen ik ben al 35.

Ik zie ook dingen, maar eerder geesten enzo.

Ik voel ook heel sterk dingen aan.

Inoterry

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 19:08

Lichtkinderen/lichtwerkers zijn er al langer. Die worden niet ineens nu massaal geboren. Veel mensen komen er ook op latere leeftijd pas achter.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 19:30

Kunnen we voor dit soort poepelegein geen apart fora krijgen?
Krijgen de TS-ers geen reacties zoals hier 80% bedraagt..

Ideeën qua fora titels :

Het Spookhuis
Geest(ig)
Als-je-het-niet-ziet-is-het-er-wel
BeLIEFers
Feeling is Believing

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 19:32

Nielojram schreef:

Ideeën qua fora titels :

Het Spookhuis
Geest(ig)
BeLIEFers
Feeling is Believing

Ik stem toch voor Ghost Adventures

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 19:34

Ik wacht op het 5D lichtpaard: altijd voorwaarts, maar niet te, fijn aan de hulpen en hinnikt naar voorbijkomende tractors/bussen etc.

Isabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-21 19:38

Lieve baby’s zijn van alle tijden. Elfjes bestaan alleen in sprookjes.

Romeo2007

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-21 19:41

Nielojram schreef:

Ideeën qua fora titels :

Het Spookhuis
Geest(ig)
BeLIEFers
Feeling is Believing

Wellicht dat dit soort dingen voor jou poepelegein zijn maar niet voor andere bokkers. Denk dat elkaar respectvol behandelen op zijn plaats is, zeker in de huidige samenleving.

Overigens hoef je niet te reageren in dit topic wanneer je er niks mee hebt :)