Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Palmera schreef:Echt, wat verwacht je dan als je een baby meesleept naar zo'n duurbetaalde geneeskundige?
Dat ze zegt dat je kind uit midden-aarde komt, bij de orks uit de grond getrokken?
Voor dergelijke tarieven duw ik ook wel wat veren in je bips.

Sunnda schreef:Suzanne F. schreef:Ze riepen 14 jaar geleden ook al over nieuwe tijdskinderen. Die kwamen blijkbaar niet en nu roepen ze nog steeds hetzelfde?
Sterker nog..22 jaar geleden al..
Ik denk inderdaad dat ze grof ge/misbruik maken van het feit dat elke ouder wil horen dat zijn of haar kind uniek is en anders dan al die andere kinderen.
Citaat:We spraken over dat mijn baby altijd vrolijk is, nooit huilt en altijd wel lijkt alsof ze het begrijpt. Wat ik van mijn geneeskundige begrijp is dat er een nieuwe lichting op aarde komt, namelijk 5d mensen. Wij leven nu in 3d tenzij je hooggevoelig bent en bv. Engelen en gidsen kan zien.
Romeo2007 schreef:Hahaha ik weet dat dit een onderwerp is waar sommigen echt stuk om kunnen loggen. Maar he, dat mag! Hoop alleen op nog wat reacties van bokkers die zich erin verdiept hebben.
Pluisje88, klopt idd dat bedoel ik! Ik ga daar eens een kijkje nemen.
Het zou zonde zijn als dit topic wordt overspoeld door mensen die niks hebben met dit onderwerp. Wellicht kunnen zij een eigen topic openen om grappen in te maken?
Romeo2007 schreef:Palmera schreef:Echt, wat verwacht je dan als je een baby meesleept naar zo'n duurbetaalde geneeskundige?
Dat ze zegt dat je kind uit midden-aarde komt, bij de orks uit de grond getrokken?
Voor dergelijke tarieven duw ik ook wel wat veren in je bips.
Ik heb nergens gezegd dat ik mijn kind mee heb genomen. Was daar even om een potje vitamine d3 op te halen
Geen aannames doen he
Overigens gaat het hier niet om mij of onze baby. Het gaat hier erom of er bokkers zijn die hier een bepaalde visie op hebben. Ik had er gewoon nog niet eerder van gehoord en dacht bokt weet raad. Maar heb alleen geen zin dat ik mijzelf moet gaan verdedigen (omdat ik schijnbaar veren in mijn reet laat steken).
Mijne toch althans. Het prototype was een blèrende versie die zich in de supermarkt over de vloer liet rollen omdat ze geen chips kreeg. De volgende uitvoering was dan wel heel makkelijk als baby, maar heeft dit ruimschoots gecompenseerd in de puberteit.
Inoterry schreef:Er zijn meer en meer mensen die er in geloven. En juist door dit soort reacties houden heel veel van die mensen hun mond er over.
TS, ik denk dat de boeken van Cathelijne Fillipo wel interessant voor je zijn
Nielojram schreef:Kunnen we voor dit soort poepelegein geen apart fora krijgen?
Krijgen de TS-ers geen reacties zoals hier 80% bedraagt..
Ideeën qua fora titels :
Het Spookhuis
Geest(ig)
Als-je-het-niet-ziet-is-het-er-wel
BeLIEFers
Feeling is Believing