Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Daihyo schreef:Dit zijn de standen zoals op de nota van 2020 vermeld. Die 0 is de start van de slimme meter.
[ [url=m/hERWmN.png]Afbeelding[/url] ]
dat mag de volgende bewoner in dit huurhuis aangaan 

Puera schreef:Daihyo schreef:Dit zijn de standen zoals op de nota van 2020 vermeld. Die 0 is de start van de slimme meter.
[ [url=m/hERWmN.png]Afbeelding[/url] ]
Bij het normaaltarief van de stroom en het gas staat een tweetje bij de meterstand van 1 januari t/m 18 juni. Waar staat het tweetje voor in de toelichting?
bigone schreef:Wanneer je naar het staatje in je openingspost kijkt en daar bij de derde kolom bij beide aantallen het laatste cijfer weg haalt komt het beter overeen. Denk echt dat het verkeerd ingevoerd is. Hopen dat de foto van de oude standen nog in de archieven van eneco zit.
dat vond ik al schrikken. Hier hing al een slimme meter. Ik kende ook alleen de oude meters nog. Bij elke maandelijkse mail stond elke keer netjes uw geschatte verbruik... dus ik dacht dat we ongeveer nog steeds goed zaten. Moeten dus zoveel bijbetalen maar ze willen wel het standaard maand bedrag met 40 euro verlagen... dat snap ik dan weer niet. Dus ook ik sta in de wacht nu om even een en ander kort te sluiten! Succes TS