Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
bigone schreef:laura1987 schreef:Sundda de bezorgen zou toch pas zijn werk doen als hij het pakket afgeeft ipv voor een dicht deur neer zet?
Nu heeft de TS niet eens de mogelijkheid om te zeggen “ dat is niet van mij, stuur maar retour afzender”.
Klopt maar ts geeft aan dat ze vaker gemeld heeft bij dhl en er niets gedaan word. Dhl bezorgers worden tot op de seconde gevolgd via hun pda , sorteerpunt kan exact zien waar en wanneer de bezorgers zijn en reken er maar op dat wanneer er dit soort klachten komen dat echt wel serieus opgepakt word.
Courses schreef:Maar goed, je weet nu dat het ‘niet zo hoort’. Wat wil je nu verder van ons nog horen als je de reacties niet kan waarderen?
Shadow0 schreef:LoveUggs: mij verbaast het ook ja. Ik vind dat je van een pakketbezorger kunt verwachten dat ze pakketten goed bezorgen (en bijvoorbeeld niet zomaar in de tuin zetten als iemand meerdere keren aangeeft dat echt niet te willen.)
Dat pakketbezorgers worden uitgebuit is een probleem - maar dit lost dat niet op. Zo blijft iedereen ontevreden.
Anyway. Ik denk wel dat jij jouw kant van het verhaal nu hebt afgedekt: je hebt iedereen geinformeerd en zij zoeken nu maar naar een oplossing. Voor fraude zou ik niet zo bang zijn in dit opzicht: gewoon tonen dat het niet voor jou is (niet jouw naam, niet jouw postcode en je hebt het nooit aangenomen) als er ooit iemand zou komen.
LoveUggs schreef:Courses schreef:Maar goed, je weet nu dat het ‘niet zo hoort’. Wat wil je nu verder van ons nog horen als je de reacties niet kan waarderen?
Ik kan reacties die gaan over mijn vraag wel waarderen. Namelijk; wat is nu de gang van zaken? Daaruit blijkt dat ik vanuit mijn kant gedaan heb wat het beste is. Namelijk DHL contacten en de winkel contacten vanwaar het verzonden is.
Reacties die het voor de deur planten van pakketjes goedpraten, of waarin aangegeven wordt dat ik mijn pakketjes op een afhaal locatie moet laten bezorgen... Nee die waardeer ik niet. Daar vraag ik ook niet om
Kidde schreef:Ik kan de reactie over het afleverpunt om heel eerlijk te zijn wel begrijpen. Je schrijft zelf dat je al meerdere keren niet thuis bent geweest bij de bezorging. Dat vind ik persoonlijk ook niet erg netjes. Voor een bezorger is dat ook behoorlijk frustrerend natuurlijk. Natuurlijk mag een bezorger het pakket dan niet gewoon voor de deur leggen, maar ik denk dat een afleverpunt dan toch een betere optie voor je is en een hoop frustratie vanaf jouw kant bespaard.
Je kan er momenteel gewoon niet vanuit gaan dat het pakket precies op de dag dat je gepland had bezorgd wordt.