of naar paard. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
of naar paard.
In de zomer meer mogelijkheden, word nu een beetje moedeloos van het donker. Ymor schreef:Wat is precies het idee? Dat je niks doet of dat je iets nuttigs/hersen stimulerend doet? Want ook een puzzel maken of een boek lezen of welke andere activiteit dan ook is een prikkel toevoegen.
Ik zit ook heel vaak op bokt, kijk tv oid.
iets ontspannends.s1993 schreef:Ik snap niet zo goed waarom je niet mag tv kijken maar wel spelletje doen/lezen etc? Als ik overdag gewerkt heb ben ik savonds bij paard, op vrije dagen vaak tv/bakken/schoonmaken/wandelen/spelletje/lezen/tijd met vriendliefIn de zomer meer mogelijkheden, word nu een beetje moedeloos van het donker.
Supervixen schreef:Krachttraining, we hebben hier het een en ander aan gewichten en elastieken gekocht. Om de dag doen mijn vriend en ik een half uurtje krachttraining in onze logeerkamer.
).
.
)
Ben 31 dus het past totaal niet bij mijn leeftijd, maar ik ben een ochtendmens en vind het zó lastig om wakker te blijven als het buiten donker is. In de zomer heb ik er geen last van.
. Mijn paard, honden uitlaten, haken, breien, harp spelen, een boek lezen of luisteren, diamond painten, tekenen, borduren, mediteren, naaien, er zijn genoeg dingen waar ik uit kan kiezen.
Cynn schreef:Ik zou ook veel vaker mijn telefoon helemaal moeten wegleggen, ik word gek van dat ding maar toch pak ik hem iedere keer er weer bij. Bloedirritant. Wil er oprecht vanaf. Geeft zoveel stress.![]()
Als ik er vanaf kan blijven dan ben ik 's avonds aan het gamen op de PS4, een boek lezen, puzzelen, kleurboeken, bordspelletjes of een film/serie