Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Daar drink ik ook het liefst zoveel mogelijk verschillende soorten en merken van.
Sizzle schreef:Ingevuld.
Ik vind hem leuk.
Wat me opviel is dat ik in mijn leven graag veel afwisseling en uitdaging heb (vooral werk), maar bij bier blijkbaar zeer conservatief en saai ben
Ik vind afwisseling in mijn leven leuk, qua werk, reizen, etc. En ook qua bier. Maar mijn kaas moet hetzelfde blijven
Kookaburra schreef:Ik vraag me nog steeds af hoe ik online bier kan drinken... :p (of ik lees de vraag verkeerd.)
Daarnaast kunnen de antwoorden op 'hoe vaak eet je kaas/drink je bier' wat vertekenen. Dus mocht je daar gekke resultaten in krijgen bij voornamelijk de kaas, dan kun je dat beschrijven in het onderzoeksrapport. Want kaas eet je ook regelmatig op andere momenten (lunch, op brood, als borrelhap), en het kan zijn dat men het als borrelhap bij bier leest, of gewoon de normale kaasconsumptie.
Maar als speciaalbierliefhebber heb ik hem ingevuldDaar drink ik ook het liefst zoveel mogelijk verschillende soorten en merken van.
Kaas eet ik heel af en toe, ik ben er totaal geen fan van. Dus daar probeer ik juist erg weinig verschillends van
Veel succes met je onderzoek! Laat je nog wat weten als er iets van resultaten zijn?
Kookaburra schreef:Ik zie het straks bij de beoordeling al voor me: 'Hoe kan het dat je zoveel vrouwelijke respondenten hebt? Dat zien we niet vaak. Wat is het geheim?'
'Tsja, connecties he...'
Maar gelukkig is gender geen variabele in mijn onderzoek!