Iedereen verdient het wel om samen de feestdagen door te brengen na zo'n moeilijk jaarTweedekerstdag breng ik vooral met mn paard door, hopelijk sneeuwt t dan voor n leuke winter rit
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Carol_Beer schreef:Gewoon, gezellig afspreken met elkaar, het is tevens een advies en geen verplichtingIedereen verdient het wel om samen de feestdagen door te brengen na zo'n moeilijk jaar
Tweedekerstdag breng ik vooral met mn paard door, hopelijk sneeuwt t dan voor n leuke winter rit
Stampeltje schreef:Om binnen de coronaregels te blijven hebben we het uitgesmeerd over 3 dagen en enkele offers moeten brengen. Uitgangspunt was dat oma niet alleen is en haar kinderen en kleinkinderen kan zien en aanhang gaat dan niet mee. We hopen heel hard dat het niet haar laatste kerst gaat zijn (ook geen reden toe om dat aan te nemen behalve haar leeftijd) maar willen de kerst voor haar alsnog zo gezellig mogelijk maken.
Arabesk schreef:Carol_Beer schreef:Gewoon, gezellig afspreken met elkaar, het is tevens een advies en geen verplichtingIedereen verdient het wel om samen de feestdagen door te brengen na zo'n moeilijk jaar
Tweedekerstdag breng ik vooral met mn paard door, hopelijk sneeuwt t dan voor n leuke winter rit
Asociaal.
Denk even aan al die mensen in de ziekenhuizen en verpleeghuizen die zich te pletter werken voor al die zieke mensen. Jij wordt misschien alleen verkouden, maar kan daarmee wel 50 anderen ermee beïnvloeden.
Heb hier echt geen woorden voor. Je kunt niet zo maar zeggen ik hou me er niet aan want het is kerst en ik heb recht op, enzovoort.
Alle seinen staan nog steeds diep diep rood. De rekening komt half januari. En die rekening is waarschijnlijk dat ze straks moeten kiezen tussen jou met een gebroken nek van je paard gevallen of een corona patiënt op de IC.
Arabesk schreef:Carol_Beer schreef:Gewoon, gezellig afspreken met elkaar, het is tevens een advies en geen verplichtingIedereen verdient het wel om samen de feestdagen door te brengen na zo'n moeilijk jaar
Asociaal.
Denk even aan al die mensen in de ziekenhuizen en verpleeghuizen die zich te pletter werken voor al die zieke mensen. Jij wordt misschien alleen verkouden, maar kan daarmee wel 50 anderen ermee beïnvloeden.
Heb hier echt geen woorden voor. Je kunt niet zo maar zeggen ik hou me er niet aan want het is kerst en ik heb recht op, enzovoort.
Alle seinen staan nog steeds diep diep rood. De rekening komt half januari. En die rekening is waarschijnlijk dat ze straks moeten kiezen tussen jou met een gebroken nek van je paard gevallen of een corona patiënt op de IC.
rest alleen met onze kindjes.
. Wellicht dat ik 's avonds nog bij mn ouders aanschuif, maar misschien ook niet. Zal de eerste keer Kerst zijn sinds ik op mijzelf woon, dus weet niet of ik nog behoefte heb om de 2e Kerstdag naar mn ouders te gaan, haha. Dat is even afwachten.